Zawieszenie
: czuje droge trzyma się jej magicznie a jednoczesnie żadnej dziury nie czuje na sobie. rewelacja
5,0
Całokształt
Najbardziej mnie smieszy jak ludzie się na niego gapią, budzi zazdrość. Rowniez fakt iz gdyby wyposazyc skode octavie w ten sam silnik i 4x4 i wyposazenie podobne nawet gorsze niz outlanderze to bylaby skoda drozsza o jakies 30000zl sprawdzcie sami.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prgnę zauwazyc ze zanim wybrałem to auto jezdzilem crv, x trailem, compasem, patriotem grand vitara, zafira i captivia.sceniciem picasso, grandisem itd SILNIK Mogłby byc o 30 km mocniejszy.Jednak to niemiecki diesel jak ktos zna niemieckie diesle to wie o co chodzi. Duza elastyczność niskie zuzycie paliwa i moc od 1750 do 3500. prawie na kazdym biegu na 5 i 6 elastycznosc dosc niska w stosunku do MOICH oczekiwań.
5,0
Skrzynia biegów
Czasem haczy mi 3 bieg ale to kwestia mojej niedbałości i przyzwyczajeń golfa. 6 bieg genialna sprawa!!! wsteczny, wchodzi cudownie i intuicyjnie.
5,0
Układ jezdny
Ta płyte podłogowa kupili francuzi do c-croserow i peugeota 4007 oraz jankesi do jeep patriota i compasa. nie trzeba tlumaczyc czemu kupili ja od japoncow. Polaczenie kompromisu miedzy miekkim zawieszeniem jak w x-trailu(człowiek nie czuje drogi prawie jak na latającym dywanie a evo ix ktorym jezdzac dostalem bólów kregosłupa na leżaącym policjancie) naprawde udany kompromis jest akurat na polskie drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak słów wszytsko widac do przodu szeroko i wysoko, najgorzej tylne słupki przy cofaniu do tyłu.Lusterk wielkie i wyrażne. U konkurencji o wiele gorzej.
5,0
Ergonomia
Model 2008 ma lepsze plastiki(gumy) takie jak skóra weza, niezłe w dotyku wszytsko inne (uchwyty na kubki, schowki itp) chrom w środku matowy nie rozprasza w świetle inne rzeczy poukrywane, rozmieszczone logicznie prosto i intuicyjnie. nie zaprzątaja kierowcy i oto chodzi, auto, to nie choinka...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA ,ok, chłodzi porzadnie. Dmuchawy nie uruchmiam nawet na 70% bo mi wydmucha przednia szybe takie małe tornado sie włącza że troche strach. Odparowywanie szyb to kwestia kilkunastu sekund.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bede monotonny ale miejsca jest w pip. pełno z przodu ale i z tyłu!!!! tylna kanapa rusza się w tył i przod o 8 cm skoda superb ma mniej miejsca plus ten bagaznik 700litow nie to co rav4 300 cos jak w golfie miejsca tylko na torbke i parasol :)
3,0
Wyciszenie
Powyzej 120 km jest głośniej i zauwazalnie od 160 do 200 jest ryk wiatru i silnika ale cos za coś
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na te mase i wielkość max 10 litrow to super wynik , jestem zadowolony
5,0
Stosunek jakość/cena
za ta kase nie dostałbym skody tak wyposazonej no chyba ze roomster lub fabie ale nie octavie ,wiec chyba bije konkurencje równo a mam SUV japonskiego z oszczędnym niemieckim dieslem 7 osobowy z zajebistym wygladem!!!(a nie te pokraki xtrail czy crv ) moja wersja to intense plus model 2008. no i to auto dla Męzczyzn a nie ta babska rav4 czy g. vitara. Liczy sie konkrtny wygład...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cięzko to ocenić po 2000km , auto made in japan. wiec śpie spokojnie. jak do tej pory to obluzował się styk prawego ksenonu i oczko czasem gasło w czasiejazdy po oczyszczeniu i zamocowaniu swieci dalej .podobno to sie czesto zdarza w tym modelu. W ostrym swietle nie widać wyswietlcza radia to możn by zmienić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak . napisze po 20 000 km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
[l/100km]