Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Outlander II

Antyey, 13 lat temu
Silnik 2.4 MIVEC 170KM 125kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 42 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mitsubishi Outlander II 2.4 MIVEC 170KM 125kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Świetny napęd 4x4. Bardzo dobre prowadzenie samochodu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Przednie tarcze hamulcowe wymagały przetoczenia
Inne : Problemy z odbiorem/strojeniem radia
4,0
Całokształt
Zasadniczo bardzo dobre auto, za naprawdę przyzwoite pieniądze dostajemy sporo. Przy wyborze rozważaliśmy także RAV4 i CR-V ale outlander bije je na głowę pod względem wyposażenia czy przestrzeni. Fakt, faktem nie zdecydowałbym się na ponowny zakup tego samochodu nie mniej jednak - w swoim przedziale cenowym, chyba najlepsza oferta na rynku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo fajny. Elastyczny, przy wysokich obrotach dość żwawo przyśpiesza. Do tej pory nie było z nim żadnych problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Przekładnia automatyczna CVT. Trzyma niskie obroty przy normalnej jeździe, przy mocniejszym wdepnięciu gazu dość dynamicznie skacze na wysokie obroty. Dynamika auta zadowalająca, nie mniej jednak (jak już wcześniej zauważyli inni użytkownicy) nie czuje się tego siedząc w samochodzie. Do tej pory żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się trzyma drogi. Nieźle bierze zakręty. Zasadniczo żadnych uwag. Napęd 4x4 naprawdę przyzwoity. Bez najmniejszych problemów radzi sobie z polską zimą, nawet na nieodśnieżanych drogach wiejskich/polnych.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność z przodu w porządku. Tył już jest raczej przeciętny. Na szczęście samochód posiada czujniki parkowania - naprawdę wiele dają.
4,0
Ergonomia
Z przodu siedzi się wygodnie. Nawet przy dłuższych trasach, pełna elektryka fotela naprawdę pomaga dobrze go ustawić. Zdecydowanie brakuje regulacji kierownicy w pionie. Brak regulacji odcinka lędźwiowego fotela nie jest bardzo odczuwalna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chodzi bez zarzutów. Praktycznie jest włączona cały rok. Żadnych negatywnych uwag. Co do samego sterowania klimą cóż... różne są opinie na temat trochę \'antycznych\' pokrętł. Osobiście średnio mi się podobają, nie mniej jednak są wygodne gdy trzeba coś zmienić \'po omacku\' prowadząc auto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie, przy moim wzroście (180 cm) nie mam żadnych zastrzeżeń. Z tyłu cóż... przeciętnie ze wskazaniem na dobrze. Ze względu na tylne nadkole nie wsiada/wysiada się najwygodniej. Natomiast nie ma problemu z miejscem na kolana. Gorzej z przestrzenią nad głową. Mam dość blisko do podsufitki, przy 180 cm wzrostu.
3,0
Wyciszenie
Nie ma tragedii ale mogłoby być lepiej. Jeżdząc diesel\'em czułem się jak w stalowej beczce. Benzyna pod tym względem jest dużo lepsza, wciąż jednak daleka od doskonałości.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa... cóż ten samochód nie zużywa paliwa, on je żłopie! Średnie spalanie na poziomie 13l/100 km (miasto-trasa pół na pół, w większości z napędem na jedną oś). Poniżej 10l udało mi się zejść ledwie kilka razy, i to głównie gdy jechałem w trasę a warunki pogodowe nie pozwalały na jazdę szybszą niż 50-60 km/h przez większość trasy. Spalanie na autostradzie (140-160 km/h) w granicach 14-15l/100 km. Ceny przegładów rozsądne, natomaist części są wycenione jakby były wykonane najmniej ze złota.
4,0
Stosunek jakość/cena
Z jednej strony dostajemy dość bogaty pakiet wyposażenia (wersja INSTYLE), z drugiej jednak brakuje kilku rzeczy które konkurencja oferuje (przednie czujniki parkowania, kierunkowskazy w lusterkach, światła bi-ksenonowe, podgrzewanie szyby przedniej/wycieraczek) etc.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Radio to legendarna tragedia. Odbiera bardzo kiepsko, wymieniane w ramach akcji serwisowej. Mimo poprawy wciąż nie odbiera zadowalająco. Ostatnio zauważyłem, że nie otwierają się dysze spryskiwaczy światłem ksenonowych (sic!)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 40000 km przednie tarcze hamulcowe wymagały przetoczenia. Poza tym żadnych poważnych defektów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 MIVEC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Outlander II