Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VIII Sedan

Radowan, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 86 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Lancer VIII Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Ramki w drzwiach podatne na korozję. Były remontowane w ASO w ramach gwarancji. Do naprawy u dowolnego lakiernika.
Układ elektryczny : Żarówki wnętrza podatne na przepalenia, po wymianie na diody problem znika.
5,0
Całokształt
Moje auto. Nie zamieniłbym na żadne inne. Jak dla mnie wszystko dokładnie takie jak powinno być. Jak dobry garnitur uszyty na miarę. Ale taki o sportowym zacięciu gajer, w którym można poszaleć.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobra, sprawdzona jednostka. Po niewielkich poprawkach naprawdę duża frajda z jazdy. Elastyczność taka jak trzeba i kultura pracy bardzo dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna skrzynia. Jeszcze przed wymianą oleju. Biegi wskakują jak należy i nie zdarzyło mi się niemile rozczarować jej pracą. Czasem na zimnym silniku i na mrozie biegi lubią wskakiwać twardo, ale po osiągnięciu temperatury pracy wszystko w porządku. Myślęm że po wymianie oleju będzie tylko lepiej.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjna praca układu, duża sztywność i wysoka kultura jazdy. Zawieszenie na takiej wysokości jak powinna być. Po zamontowaniu rozpórki walory jezdne jeszcze wzwyż. Sportowa jazda jest w pełni kontrolowalna i auto bardzo przewidywalne. Da się zauważyć, że auto ma usportowione zawieszenie i że ze sportem ma więcej wspólnego niż by się wydawało na pierwszy rzut oka.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogłaby być nawet 4,5. Trudno wyczuć czasem zarys przodu i tyłu auta. Ale zawsze na plus. Kiedy już wydaje się że jesteśmy na milimetr od przeszkody, zawsze jeszcze jest kilka centymetrów. Kłopot jest z obserwacją lewej tylnej strefy.
5,0
Ergonomia
Od kiedy pierwszy raz do niego wsiadłem wiedziałem że będzie mój. Fotele jak dla mnie robione. Trzymają doskonale. Wszystkie przyciski tam, gdzie być powinny. Dostęp do wszystkiego. Niczego nie trzeba się uczyć. Jak dla mnie ergonomia prowadzenia na najwyższym poziomie. 10 godzin jazdy z małymi przerwami nie stanowi wielkiego problemu i z auta wysiada się bez większego problemu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna klimatyzacja i nawiewy dobre. Moim zdaniem ustawianie na wyczucie jest lepsze od zastanawiania się ile stopni będzie optymalne. Nie lubię kombinacji i dlatego rozwiązanie takie mi się podoba. Brakuje mi tylko Vebasto, bo przy starcie na mrozie trzeba poczekać na odparowanie wilgoci z szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wsiadanie za kierownicę trochę jak w wyścigówce, ale po zajęciu miejsca jest doskonale. Pasażerowie moi nie narzekali nigdy na brak miejsca. Wręcz czasem stwierdzali, że jak na auto z zewnątrz takie malutkie w środku miejsca dużo więcej. Z tyłu spokojnie osoba 185cm jedzie i nie ma dyskomfortu.
4,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być lepiej. Powyżej 120km/h dudniło w środku. Po założeniu rozpórki przedniej, auto ucichło. Teraz przy takich prędkościach jest cichutko, nie mówiąc o innych niższych prędkościach. Dużo zależy od opon i rodzaju nawierzchni. Za to dźwięk z silnika na 4000rpm i wyżej... Bajka i warto pocierpieć :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 12,0 (auto nie lubi miasta), cykl mieszany 7,5-9,0 (9 przy jeździe mniej więcej 30%zbiornika autostradą przy prędkości 175-185km/h), trasa tu można zejść nawet do 6,5 litra, jadąc stabilnie z prędkością 90-100km/h, mi średnio w trasie nie przekracza 7 litrów. Przy minimalnej wiedzy technicznej większość prac można robić samemu, mając książkę serwisową i terminarz przeglądów. Jak się pilnuje terminów i nie oszczędza na częściach, auto praktycznie nie wymaga wkładu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj mogę tylko powiedzieć, że ja nie narzekam. A porównując kłopoty z innymi autami jakie mają koledzy, mam auto bezawaryjne wręcz. Raz, że nigdy nie zamieniłbym japońca na inny kraj a dwa że wśród japończyków niewiele jest takich jak to.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie odpukać nic złego się nie stało. I oby tak dalej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Lancer VIII Sedan