Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi Lancer VIII Sedan

Dominik, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi Lancer VIII Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawdę sprawdzona i doskonała jednostka 4G63 do tego szybko się rozgrzewa z zimie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Zwichrowannie tarcz w przypadku twardych klocków
5,0
Całokształt
Chyba nie ma nić lepszego w tej cenie jeśli ktoś potrzebuje czegoś o sportowym zacięciu. Tak przeglądając inne samochody w tym roczniku i cenie nie znalazłem nic innego co odpowiadało by moim trochę sportowym wymaganiom.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny potrafi dobrze ciągnąć od 2 tys obrotów. Ciągnie bardzo ładnie do 7 tys obrotów wydając przy tym miłe dla ucha dźwięków.
5,0
Skrzynia biegów
Działa wybitnie precyzyjnie i pewnie zachęca do twardego traktowania. Lewarek zmiany biegów nie ma żadnych luzów co jest rzadko spotykane w tej klasie.
5,0
Układ jezdny
Na fabrycznych nisko profilowych oponach twardy ale tego szukałem precyzji i stabilnego zachowania na zakrętach. Samochód bardzo neutralny pedałem gazu można wywołać podsterowność lub nadsterowność (przy puszczeniu gazu na śniegu). Myślę że można śmiało konkurować z chwalonym focusem (także posiada wielowahaczowe zawieszenie tylne).
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok, co prawda słupek dość gruby, nadwozie sedan dość długie ale nie ma co narzekać powierzchnia przeszklona też dość duża.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu bez zbędnych dodatków. Obsługa bardzo intuicyjna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja z climatronikiem (po 2006 roku) działa moim zdaniem bardzo dobrze szczególnie w zimie ustawiasz raz i resztą martwi się samochód jedynie jak jest zamrożona szyba to trzeba przestawić nawiew na szybę a potem dać z powrotem na auto. Latem też nie sprawia problemów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzekał, z tyłu też sporo miejsca chodź raczej dla 4 osób ponieważ kanapa profilowana na środku.
4,0
Wyciszenie
Najgorzej się prezentuje wyciszenie nadkoli (przy jeździe po mokrej drodze lub po lekkim gryzie, piasku mogły by być lepiej wyciszone), warto też wybierać ciche opony. Silnik czy opory powietrza nie powodują nieprzyjemnych doznań.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie mogło by być ciut mniejsze ale nie ma źle. Fabryczne klocki hamulcowe są za twarde co niekiedy prowadzi do zwichrowania tarcz. Ale koszty nie są wysokie innych problemów nie stwierdziłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto można nabyć z niezłym wyposażeniem (6 poduszek, climatronik, kierownica momo, zegary z EVO) za dobre pieniążki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto po prostu działa, tarcze hamulcowe zostały przetoczone, a klocki wymienione na miękkie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie zepsuło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi Lancer VIII Sedan