Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW 2003-2007 (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wujek piotr_bono@o2.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wiadomo, że człowiek przyzwyczaja sie do dobrego i po pewnym czasie to , co kiedyś nas zachwycało , dzis jest normalne. Generalnie auto prowadzi się super, ostatnio przy zmianie opon z zimowych na letnie przekonałem się jak wiele zależy od opon. Zimówki były spoko (kleber), natomiast letnie gumy (bridgestone) były dramatycznie głośne. Kupiłem więc sprawdzone wcześniej w carismie UNIROYAL RALLY 550 i poczułem sie jak w aucie z wyższej półki....
5,0
~kempeitai
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Niech się schowa okrzyczany Focus. Przez 2 lata jeżdziłem FF 1,6 ( 115 kM ) i byłem zachwycony do czasu aż przesiadłem się do Lancera. Po zakrętach sunie z precyzją skalpela , dziury wybiera wspaniale bez obawy o plomby w zębach. Mitsubishi udało się uzyskać doskonały kompromis pomiędzy twardością a komfortem. On po prostu kocha zakręty. Już nie mogę się doczekać lata i wyprawy na Salmopol.
3,0
~Borys
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wszyscy sie zdziwią, oczywiście, sprężystość na wysokim poziomie, ciężko wyprowadzić go z równowagi aczkolwiek jakim kosztem? Komfort, prawie zerowy, na leżacych policjantach plomby wypadaja a na nierownej nawierzchni dysk, wytrzymałośc bardzo kiepska. Ja osobiście zrobilem tym samochodem niecałe 20 tys km a w naprawy zawieszenia włożyłem okolo 1000 zł.
5,0
~gonzo
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
ponieważ jest to moje 5-te autko , układ jezdny zasługuje na pochwałę. Zarówno w mieście jak i na trasie nie wykazuje zbytnich tendencji do nad lub podsterowności , wielowahaczowe tylne zawieszenie dodaje wiecej komfortu przy pokonywaniu zakrętów. Może jedyny minus wypada na fakt , że jest zbyt twarde , ale coś za coś...
5,0
~Rafał N :)
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
autko trzyma się drogi jak przyklejone, na zakrętach nie ma zbytnich przechyłów, nawet przy pokonywaniu zakrętów z większą prędkością można mieć pewność prowadzenia, prowadzi się łatwo i przyjemnie układ jezdny b.dobry ocena 5/5
4,0
~eclip2
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Stabilne prowadzenie, nawet przy wyższych prędkościach. zawieszenie raczej z tych bardziej nastawionych na komfort niż wrażenia z jazdy. Jedynie mogę się przyczepić do wyczuwalnej podsterowności.
4,0
~Jacek 90144
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Przez dwa lata żadnych napraw poza częściami eksploatacyjnymi. Z tyłu czasem coś skrzypi. Chyba amortyzatory ale na przeglądzie sprawność ich to cały czas ponad 70%. Tak to nic nie trzeba robić.
5,0
~Tomas_KRK
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Samochód świetnie się prowadzi w każdych warunkach. Zawieszenie pozwala wjechać na najwyższy krawężnik bez obaw pozostawienia zderzaka na chodniku- co na polskie warunki staje się wręcz wymogiem.
5,0
~marten
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Poprostu układ jezdny zadecydował o kupnie tego auta. Jest jak w aucie o klasę wyższą, a jeżdziłem Primerą. Duże koła 15" rozstaw osi 2600 mm, wielowahaczowe zawieszenie z tyłu jest bardzo komfortowe.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer VIII Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,1
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tomek
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Kierownica chodzi, jak dla mnie, z nadmiernym oporem (wszystkie pojazdy tej marki tak mają), ale dzięki temu lepiej wyczuwa się drogę. Ocena 4.5
Mitsubishi Lancer VIII Sedan