Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII (116) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~PrzemekMTB
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Skrzynia biegów ma swoje plusy i minusy. Do plusów jakie wymienię należą: bezproblemowa eksploatacja, brak konieczności wymiany jakichkolwiek synchronizatorów, uszczelek, itp; genialne prowadzenie drążka zmiany biegów, jedynym samochodem w którym tak precyzyjnie chodził to była Honda Accord VIII gen, z 2012 roku. Mam porównanie do Octavii I i dwóch II, Audi A3, Passata b6 i b7, Focusa I i II, Golfa IV i V.W żadnym z tych samochodów drążek nie...
4,0
~arek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Znów powinno być 4,5. Ja takie lubie. Krótkie drogi prowadzenia. Biegi wchodzą z charakterystycznym klik. Z lekkim oporem - czujesz, że wbiłeś bieg. Czasem haczy 2 i wsteczny. Na zimno nawet ostatnio 3 mi trudniej wchodzi. Ale jak się rozkręci jest ok. Przy wysokich obrotach umożliwia bardzo fajnie szybkie zmiany biegów. Jest klik i bieg zmieniony - bez zbędnej straty czasu :). Krótko zestopniowane biegi. Wpływa to pozytywnie na...
3,0
~romekje
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Skrzynia biegów to coś co mnie najbardziej zawiodło w tym aucie na razie. Ma absurdalnie krótkie przełożenia, na 5 biegu (a 6 nie ma ) jadąc 110 km/h ma się 3200 rpm. jadąc 80 km/h ma się 2000 rpm. Na trasie aby jeździć oszczędnie trzeba się trzymać max. prędkości 120 km/h. Przy 140 mamy już powyżej 4000 rpm. 6 Bieg znacznie ułatwiłby jazdę i poprawił ekonomię. Dodatkowo biegi czasami ciężko wchodzą, zwłaszcza 2 bieg. Do tego cała skrzynia...
3,0
~grzesgrab73
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Za krótkie przełożenia. Do miasta auto świetne, bo dzięki krótkiej skrzyni jest autem bardzo dynamicznym. Na 5 biegu obroty przy 100km ma około 3000tys, stąd to jego wyższe spalanie, ale jest dosyć dobrze wyciszony więc jazda aż tak bardzo nie męczy. Od 100 do 180 przy redukcji z 5 na 4 ładnie przyśpiesza, ogólnie bardzo dynamiczny samochód, jednak tej dłuższej 5 trochę brakuje za co daję dużego minusa. Ciekawe jak automatyczne skrzynie biegów...
4,0
~marten
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Biegi wchodzą idealnie, dźwignia jest tam gdzie powinna, bardzo blisko nogi kierowcy, pewne zastrzeżenia można mieć do tej "piątki", jest to jak piszą w instrukcji nadbieg, dlatego jest elastyczna, ale z drugiej strony przy 140-150 km/h już zaczynają być dość duże obroty i zwiększa się hałas, choć przy primerze 1,6 jest to "Cichy Misiek". Nie sprawdziłem jeszcze tego, ale myślę że jazda powyżej 150km/h będzie nieekonomiczna.
5,0
~kempeitai
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Doskonała. Biegi wchodzą rewelacyjnie. Lewarek o bardzo przyjemnym kształcie umieszczony w miarę blisko kierownicy. Gałka w wersji Invite+ obszyta skórą. Inni mogą tylko brać przykład jak konstruować skrzynki przyjazne kierowcy. Dzięki lekko sportowemu zestopniowaniu można w pełni wykorzystać możliwości dość małego silnika. Na co komu silnik 2,5l czy 3l skoro trzeeba szukać przełożeń. W Lancerze się to nie zdarza.
5,0
~Wujek piotr_bono@o2.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie, przy przełączaniu z 1 na 2 jest zauważalne lekkie 'wybicie' drążka do góry , identycznie było w Carismie, więc ten typ tak ma. Pamiętam jak pierwszy raz wsiadłem do tego autka na jazdę testową byłem po wrażeniem z jaką lekkością i precyzją wchodzą biegi. Wcześniej w corolli było dobrze, tu jest super!
4,0
~bikeerr@op.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Biegi wchodzą płynnie, bardzo precyzyjnie, choć dość \"twardp\" ale taki urok tego samochodu. Nie musisz bać się , że podczas jazdy wybijesz przypadkiem bieg, siedzą jak przyklejone. No i lewarek nie lata jak mu się podoba tylko jest w jednym konkretnym polozeniu dla danego biegu-swietna sprawa.
5,0
~Radowan
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Precyzyjna skrzynia. Jeszcze przed wymianą oleju. Biegi wskakują jak należy i nie zdarzyło mi się niemile rozczarować jej pracą. Czasem na zimnym silniku i na mrozie biegi lubią wskakiwać twardo, ale po osiągnięciu temperatury pracy wszystko w porządku. Myślęm że po wymianie oleju będzie tylko lepiej.
4,0
~UWAŻAJ NA ASO!!!
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niestety przełożenia krótkie, przeliczone na osiągi, na autostradzie szóstki brakuje jak powietrza, silnik trzeba żyłować na wysokich obrotach 140km/h = 4000obr ale pracuje cicho, 200km/h nie problem więcej nie sprawdzałem Dźwignia chodzi precyzyjnie, prawidłowo
Mitsubishi Lancer VIII