Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII (123) - Silnik

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~arek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Dla mnie 4,5. Sporo czytałem zanim kupiłem. Silnik konstrukcyjnie z połowy lat 80-tych chyba. W dobie "turbokosiarek" pewnie nie jest już "nowoczasny". Ale ma 16 zaworów, wałek wyrównujący, więc nie jest tak źle. Bardzo ładnie wchodzi na obroty. Nie ma efektu "wycia" w górnym zakresie. Ciągnie równo od 2 tys. obrotów do czerwonego pola (a jest ono przy 7 tys.). Moc rozwijana bardzo równomiernie. 136 PS to nie jest imponujący wynik. Ale dzięki...
5,0
~PrzemekMTB
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Specyfika tego silnika jest typowa dla silników pozbawionych turbodoładowania. Jeżeli chcesz dynamicznie jechać to trzeba go wkręcić na wyższe obroty, tj. powyżej 3 tyś. Silnik równo ciągnie do 6.5-7 tyś. Nie odczuwa się zmiany dynamiki podczas jazdy na LPG w stosunku do benzyny. Jeżdżę dynamicznie, ale dbam o regularną wymianę oleju i rozrządu. Dlatego też silnik odwdzięcza się bezproblemową eksploatacją. Do silnika wlewam, pomimo przebiegu...
5,0
~bikeerr@op.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Silnik jest wg mnie najwieksza zaleta tego samochodu. Sprawdzona jednostka 4G63.Może nie jest to szczyt nowoczesności ale chyba najbardziej liczą sie sprawdzone pewne rozwiązania i bezawaryjność?? U mnie już niemal 160tys-olej syntetyczny i zero ubytków od wymiany do wymiany. jest bardzo cichy, elastyczny, bez problemów osiąga ponad 200km/h nawet na gazie, zdecydowanie czuć , ze jest to jednoska 16v. ciągnie świetnie od 4tys aż do 7tys i czuć...
5,0
~MariuszW
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Samochód ma przejechane z instalacją LPG 266 tys km Nic nie było naprawiane, głowica oryginalna, wsystko tak jak wyjechało z fabryki. Dodatkiem jest tylko zamontowane zabezpieczenie zaworów, oczywiscie również od samego początku. Jakiś czas temu miałem mały problem, myślełem, że właśnie dzieje się coś z zaworami, silnik zaczął pracować na wolnych obrotach dosyć nierówno. Sprawdziłem kompresje w cylindrach i.... okazało się , że na wszystkich...
5,0
~Wujek piotr_bono@o2.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Oceniając obiektywnie, jak na tę pojemność i moc , silniczek bardzo fajnie pasuje do tego auta, wiadomo że zawsze chciało by się aby miał trochę więcej mocy itd. , ale po jakimś czasie i tak te parę dodatkowych koni będzie niewystarczające. Uważam więc ,że te 98 koników pracuje tak jak by było ich troche więcej. Wcześniej jeżdziłem krótko Carismą 1.8 gdi i tak naprawdę różnica w osiągach była niezauważalna. Przy 2500- 3000 obr/min autko...
4,0
~kempeitai
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Dla spokojnego kierowcy naprawdę doskonały silnik. Przyśpieszenie podawane przez producenta ok. 12 sek do 100 km/h wydaje się być zawyżone. Subiektywne odczucia są znacznie lepsze. Bardzo ładnie mruczy w zakresie 4000-5000 rpm i dostaje niezłego kopa. Lancera z tym silnikiem nie można nazwać toczydełkiem. Myślę , że spokojna jazda do 4000 rpm jest najlepsza. Owocuje ciszą w samochodzie , niezłą elastycznością i w miarę niskim zużyciem paliwa....
4,0
~Rafał N :)
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Silnik pracuje cicho do prędkości 120 km\\h, jest praktycznie niesłyszalny, przy niskich obrotach tak do ok 2,3 tys słabo przyspiesza, lecz przy większych tak do 5,5 tys dynamika jest b.dobra, aż miło jest kręcić ten silnik, w mieście wystarczająca moc by dynamicznie jeździć, lecz na tracie z pełnym załadunkiem ciężej idzie wyprzedzania, zwłaszcza że ten silnik posiada zaledwie 98KM, Silnik naprawdę dobry ocena 4/5
5,0
~G
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Silnik w wersji 1.6 16 V elastyczny, ekonomiczny, dobrze radzi sobie w mieście jak i na trasie nawet z obciążeniem pasażerów i bagażu. Natomiast wersja 2.0 16 V jest w stanie zaspokoić kierowców posiadających cięższą nogę. 100km/h w niecałe 10 s. W mieście dostarcza wiele radości, natomiast w trasie daje swobodę przy wyprzedzaniu i nagłych manewrach. Silniki lubiące wyższe obroty. Powyżej 4000 obrotów czuć wyraźne przyśpieszenie.
5,0
~Jaco
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wspaniała praca silnika! Bardzo cicho i równomiernie pracuje. Nie ma ogromnej mocy, ale jest elastyczny. Chcąc szybko wyprzedzić przy 90 km/h wystarczy zredukować na 3 i cała na przód, 5,5 rmp/min, 4 bieg i po wszystkim. W mieście fajnie się jeździ. Niestety daję "-" za spadek mocy przy włączonej klimatyzacji. Ogólnie silnik pracuje cicho, równo i jest elastyczny, tj na 3 biegu ciągnie od 3rmp/min.
3,0
~Potrofol
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Silnik niezawodny, aczkolwiek zbyt mało dynamiczny oraz paliwożerny. 98KM na jednym wałku rozrządu i spalanie ok 9,3l/100km w trybie miejskim nie powala. Trzeba bardzo wysoko kręcić, aby "coś urkęcić". Jego żywioł to trasa. Tam spalanie przy rozsądnym dawkowaniu gazu jest bardzo zadowalające tj. 6,5l/100km przy 4 osobach na pokładzie z bagażem i jazda ok 110-120km/h
Mitsubishi Lancer VIII