Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII (71) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 100 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bikeerr@op.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Póki co - żadnej powaznej usterki. Bo niby co miało by się zepsuć? Żywotność tych jednostek to ponoc ok 400tys km, elektroniki tutaj za dużo nie uświadczysz(dla mnie to zaleta)więc się nie ma co psuć,samochód na pewno z byle jakiego powodu nie wskoczy nagle w tryb awaryjny np. z powodu za niskiego ciśnienia powietrza w oponie.Długo przebierałem w różnych samochodach i nie mogłem się zdecydować.W końcu natrafiłem przypadkiem na ten...
4,0
~KrzysiekG
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
za krótko jeżdżę ale po 90 tysiącach amortyzatory na stacji diagnostycznej ocenili mi na.... 96% :) szok. sam się nie spodziewałem :) lekko puka jeden wahacz i dwie gumy stabilizatora były do zmiany... no ale czego się spodziewać po naszych \"autobahnach\"... poza tym z chorób modelu - za miękkie tarcze hamulcowe w stosunku do klocków co powoduje wibracje przy hamowaniu. póki co ledwo wyczuwalne więc nic z tym nie robię. zobaczymy co będzie...
3,0
~Borys
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Zawieszenie i katalizator, dwie bolączki tego modelu, dosc ksoztowne, katalizator znow prosi sie lampką check engine o wymiane jednak chyba jeszcze bedzie musial chwile pcozekac. Co do zawieszenia moj ojciec mawial: w nim zaiweszenie to mozna naprawiac non stop a i tak za chwile sie zepsuje. Ja odpukac zrobilem juz \"aż\" 8 tys bez zadnej naprawy.
5,0
~Jacek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC. Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
4,0
~Rafał N :)
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
przy stanie licznika 55 tys km zapaliła się kontrolka \"check engine\" w ASO stwierdzili że katalizator jest do wymiany??!! przy tak małym stanie licznika??!! dziwne, no ale wymieniłem, i jest dobrze, niestety oryginały są słabo dostępne i dość drogie, ale są zamienniki przykładowo kat, firmy Boshal
5,0
~aaa
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
na razie wszystko ok. Poprzednio mialem tez orginalnego japonczyka (mazda 10lat i nic) dlatego sie zdecydowalem na tego choc urodziwy on nie jest. Poprostu potrzebuje samochodu ktory przewiezie mnie zawsze z punktu A do B i nie bede musial jezdzic do serwisu czesciej niz na przeglad roczny
5,0
~Tomek
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wyładował mi się akumulator, ale na to nie ma reguły :) Problemy na mrozie ze skrzynią (tęgo chodziła i wyskakiwały biegi) - po wymianie oleju problem zniknął. Ogólnie poważnych usterek brak.
5,0
~UWAŻAJ NA ASO!!!
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Bardzo źle jest z autoryzowanymi serwisami Mitsubishi - radzę zachować dużą ostrożność albo całkiem zrezygnować z ich usług, bez ingerencji tych \"fachowców\" to samochód niezniszczalny
4,0
~arek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Przez 80 tys. km musiałem wymienić gałki z przodu, sworznie przód, łożysko przy jednym przednim kole, któreś z wahaczy z tułu. Z poważnych spraw na dziś to chyba wszystko (odpukać).
5,0
~Potrofol
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Nie wystąpiły do tej pory, oprócz wypracowania zawieszenia. jedyne co się zdarzyło do tej pory, to skorodowała i pękła podpora sprężyny w mc personie. Poza tym, żadnych awarii.
Mitsubishi Lancer VIII