Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer VIII (99) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wujek piotr_bono@o2.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Nie ukrywam że po zakupie musiałem parę groszy zainwestować w zawieszenie, wszystko to wina poprzednika który serwisując auto w ASO zaoszczędził by mi troszkę wydatów. Więc po kolei -Wymieniłem tuleje wachaczy z tyłu (tzw. wada fabryczna usuwana bezpłatnie w przypadku serwisowanego autka w ASO) -gumy na wachaczach ( ta sama historia) -do wymiany gumy drążka stabilizatora. Nie winię za te wszystkie drobiazgi auta- w momencie mojego zakupu...
1,0
~sumisia@wp.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
No tu totalna kicha. Wizyta w serwisie kilka razy w roku. Awaria klaksonu, wymiana tulej /wada fabryczna/, otwierający się przedni schowek, po 25000 pióra wycieraczek wyglądają jak po 100000 albo po rajdach błotnistych, stukanie przy tylnym zawieszeniu, niestety serwis-katastrofa nie umie tego zdiagnozować. Dodatkowo dwa razy przegryziony przez zwierzęta kabel wysokiego napięcia w mieście /!/- chyba źle zabezpieczony??
3,0
~Arkadiusz
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Jest O.K., wszakże z jednym wyjątkiem - auto (mam kombi) mam za małą ładowność, jest za miękkie. Pomimo, że komplet pasażerów wożę bardzo rzadko, już pociekły amortyzatory i auto mi po prostu siadło. Puste, bez obciążenia po prostu siedzi. To, że z tyłu jest butla w miejszce koła niczego nie tłumaczy. Od 2 lat nikogo nie przewoziłem na tylnej kanapie, oprócz mojej córeczki. Nawet "zapasówkę" trzymam w garażu.
5,0
~bikeerr@op.pl
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
10tys w nie całe pół roku. Ani raz nie odmówił posłuszeństwa.Przebył bardzo ciężką długą trase prawie 2tys km bez najmniejszego problemu.Zdecydowanie jedyny \"bezawaryjny\" czlonek naszej wakacyjnej załogi ;) Nawet na moment nie zaświeciła mi się choćby jedna awaryjna kontrolka ani temperatura nie przekroczyla ustalonej granicy.
5,0
~Jacek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Silnik 2.0 pali tyle ile palić powinien czyli w okolicach 8-8.5l. Cena przeglądów nie jest porażająca gdyż silnik to stara i dobra jednostka DOHC. Gdyby nie fakt, że drugi bieg potrafi czasami (zwłaszcza jak silnik jest zimny) haczyć to byłaby ocena 5. Oprócz tego super, biegi wskakują gładko choć z oporem (dla mnie to zaleta).
4,0
~Linoka
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Wymiana lewej przedniej żarówki H4, tragedia. Brak miejsca na włozenie ręki pomiędzy akumulator a reflektor. Trochę brakuje linki lub zaczepu (od środka) do zamykania bagażnika. Wycieki ( na maskę) z lewej dyszy od płynu spryskiwaczy. W serwisie stwierdzili, że to niestety standard i nic z tym nie można zrobić.
5,0
~blucek
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
jedyna niedogodność to moim zdaniem pedały za blisko siebie, but przy odejmowaniu z pedału gazu zaczepia o spód hamulca co rozprasza uwagę. Może wina dużego buta? (mam 10-tkę, ha ha) w poprzednich autach nie miałem tego problemu. Bagażnik mógłby być większy, koło zapasowe w bagażniku a nie podpięte z zewnątrz (jak co to bieda!)
4,0
~Kierowca nie tylko niedzielny
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
generalnie nie było potreby nic naprawiać przez dwa lata użytkowania, wykończenie bagażnika mało trwałe, wykończenia platykowe drzwi szczególnie dolne części trudne w utrzymaniu - łatwo się rysują i brudzą, kasetka w podłokietniku pomiędzy siedzeniami z przodu - materiały zawiasów i zamka bordzo kiepskiej jakości
5,0
~Marcin
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Drobne usterki nigdy nie zatrzymały mnie w trasie a ich usunięcie nie spowodowało konieczności zmiany trybu życia więc nie jest źle :) Zaraz po zakupie 160000 wymieniłem kpl. stabilizatora,przy około 168000 regeneracja tylnego zacisku- grzał się, przy 180000 łożysko z tyłu ponieważ zaczęło huczeć
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Lancer VIII
Średni koszt przejechania 100 km
47,50 zł
8,2
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~PrzemekMTB
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Termostat, akumulator, materiały eksploatacyjne. A i jeszcze zapomniałem - skorodowała śrubka trzymająca uchwyt układu wydechowego co powodowało jego metaliczne dzwonienie. Koszt - 26 groszy za dwie śrubki. Konieczna była wymiana także żarówki świateł mijania i postojówki.
Mitsubishi Lancer VIII