Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Lancer IX Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW 2007-2015 (35) - Silnik

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~A.K.
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Witam! Pragnę opisać moją przygodę z tym autem, które użytkuję od dwóch lat. Przechodząc do konkretów- MIVEC jest systemem zmiennych faz rozrządu który działa powyżej 3.5 tyś. obr.- co jest zarazem słabą, jak i mocną stroną tego małego atmosferycznego silnika. 1.5L to pojemność przeciętnej butelki wody mineralnej, jednakże motor o tej pojemności w mieście dostarcza wystarczającą ilość mocy, tak samo w przypadku pokonywania trasy bez...
1,0
~ROBERT WARSZAWA
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
NIE POLECAM !!!! wada fabryczna super głosna praca silnika w polonezie było by lepiej odradzam silnika 1500 zgłosiłem fakt firmie Auto Test Aleja Piłsudskiego 273 05-261 Marki (diler mitsubishi ) lancer X ma wady fabryczne silnika ale mitsubishi twierdzi ze wiedzą o tym i się przyznają do tego i jak coś wymyśla to dadzą znać w skrócie żenada . aktualnie czekam już ponad 2 tygodnie w celu próby usunięcia kolejnej usterki fabrycznej...
5,0
~broke
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Silnik 1,5 109 KM nie jest silnikiem sportowym ale w porównaniu do wersji 1,8 143 KM w codziennej eksploatacji wydaje się być ciekawszą propozycją. 109 KM w zupełności wystarczą do sprawnego przemieszczania się rodziny 2+1 nawet z bagażami wakacyjnymi - oczywiście w aucie max. zapakowanym może trochę brakować mocy. Silnik 1,5 jest żwawszy od 1,8 w dolnym zakresie obrotów, a oba nieźle się zbierają dopiero powyżej 4 tys., ale niestety jest to...
4,0
~gzesiolek
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Silniczek jak na pojemność (i wagę auta) dość zrywny, ładnie wchodzi na obroty, a do tego w większości zakresu obrotów dość kulturalny... Niestety w więkoszości bo ma dziwną przypadłość iż w zakresie 3,5-4k rpm jest nieznośnie głośny... Jakaś dziwna wibracja czy coś takiego. Przy 3400rpm jest cichutko, przy 4100rpm niewiele głośniej, a w tym zakresie niestety głośno... Dochodzi do paradoksu gdy przy 120-130km/h ciszej jest jechać na 4 niż...
4,0
~gelerth
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Wiele osób uważa, iż ten silnik jest za słaby do tego samochodu. Dla mnie jest on w zupełności wystarczający, do zwykłej normalnej jazdy i bezpiecznego wyprzedzania w zupełności wystarczy. Kiedy potrzebowałem to wystarczało mi mocy, ew. redukcja na niższy bieg i jedzie on całkiem żwawo. Jak ktoś lubi szybszą jazdę, to sugeruję mocniejszy silnik, ale to się przekłada na spalanie. Minusem jest głośność w przedziale 3,2-3,8 obrotów (prędkość na 5...
5,0
~Damian
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Zaskoczyła mnie elastycznosć i żwawosć tego motoru. Można spotkać opinie, że jest za słaby ale moim zdaniem jest skrojony na miarę do gabarytów Lancera. Po miescie i na drogach podmiejskich pozwala spokojnie wyprzedzić czy szybko ruszyć, na niemieckiej autostradzie również daje radę, ale hałas i spalanie wtedy zdecydowanie wzrasta. Mój egzemplarz na dojazdach do pracy - 30 km w jedną stronę pali srednio 5,5l/100km.
4,0
~modzel
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
1,5 świadomię wybrałem ze względów ekonomicznych, nie jest to auto które mało pali ( ze względu na swoją też wagę , dla mnie dynamiczność jest ok, wiadomo jak chcesz poszaleć do weź 1,8 ( będzie napewno zabawa), auto rozkręca się dopiero na wysokich obrotach od 3.3 tyś obrótów, a najlepiej pracuje powyżej 4 tyś, tak wogóle to ten silnik uwielbia wysokie obroty,
4,0
~Karor
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Silnik sprawuje się dobrze. Troszkę głośno pracuje w okolicy 3,4-4 tyś obr/min. Prawdopodobnie dotyczy to tylko wersji 1,5. Jest to dźwięk troszkę drażniący (niekoniecznie sportowy), szczególnie dający o sobie znać podczas redukcji biegu (podczas tzw. hamowania silnikiem). Na chwilę obecną (5tys) zero problemów.
2,0
~Mit
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Czasem nie chce odpalić. Kręcę i kręcę rozrusznikiem, aż do skutku. Zawsze prędzej czy później zaskoczył, ale smród benzyny wokół nieziemski.Przy jeżdzie pow. 140 km/h bierze 1 lir oleju na 1000 km. Poniżej tej prędkości 2 litry na 10000 km. Serwis bezradny
5,0
~gzesiolek2
Mitsubishi Lancer IX
Sedan 1.5 MIVEC 109KM 80kW
Silnik słaby, ale ekonomiczny. Zwłaszcza jak się człek go nauczy. Najważniejsze że był niezawodny... Nic poza wymiana oleju i filtrów przez 6lat nie było w nim robione... Rozrząd na łańcuchu... Silnik wciąż chodzi jak nowy...
Mitsubishi Lancer IX Sedan