Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.5 24V 163KM 120kW 1996-2006 (41) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Majki
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Automatyczna skrzynia biegow moim zdaniem nieslusznie zbiera ciegi od wielu. Poprostu taka jest jej charakterystyka, ze zmienia sie w zaleznosci od stylu jazdy kierowcy, i zupelnie inaczej zmieniaja sie przelozenia w miescie jak i poza nim. Doslownie uczy sie stylu jazdy kierowcy, przy okazji wymiany filtra oleju skrzyni, bylem u inzyniera ktory w tamtych czasach pracowal w mitsubishi. Bardzo chwalil te skrzynie. Z natloku informacji jakie...
5,0
~Madmikee
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Szukałem modelu dokładnie z tą skrzynią i nie zawiodłem się, a wręcz zachwyciłem. miałem okazje jeździć z DSG i...przy całej skomplikowanej budowie - daleko im do tego automatu! Adaptacyjny automat w tym modelu sprawia, że w każdej chwili sam dopasuje się do Twojego stylu jazdy, a gdy depniesz w kicka...zrozumiesz jak pięknie jest zakosztować namiastki F1! Zmiana biegów - bajka! Żadnego szarpnięcia, niesamowicie gładko. Tiptronic idealny na...
3,0
~vincenzopl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Niestety skrzynie w Galantach- są dosyć słabe jak na tej klasy samochód. W zimie przy dużych mrozach po odpaleniu ciężko wchodzi jedynka i dwójka. Wrzucanie dwójki i trójki bywa problematyczne przy ciepłym silniku- trzeba wyczuć skrzynie i odpowiednio poprowadzić gałkę. Zdarza sie że trójka coś \"zagrucha\" przy zmianie. Synchronizatory lubią padać jak i łożyska. Jak na razie odpukać bez grzebania w skrzyni. Jeśli ciężko sie redukuje z trójki...
4,0
~Kazik_szalona_Panda
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Automat TipTronic jest doskonały. Delikatnie i szybko zmienia biegi (w porównaniu do innych aut z tej epoki np Citroen Xsantia i Honda Accord). Kick Down niemal natychmiastowy. Niestety koszty wymiany oleja i filtrów spore (400zł olej z filtrem). Mało który mechanik ma pojęcie jak się do tego zabrać. Zalecę korzystać z zakładów specjalizujących się w automatach. Skrzynia czasami awaryjna.
4,0
~B2rt3k
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Manualna 5 biegowa skrzynia biegów. Brakuje 6 biegu przy tej mocy. Na zimnym silniku gdy na dworze jest minusowa temperatura płyn sprzęgła póki się nie rozgrzeje, to ciężko wchodzą biegi. Od czasu do czasu wsteczny chrupnie. Bardzo fajne krótkie skoki lewarka i długie przełożenia do odcięcia przy 7500 obr.
3,0
~sliver@autograf.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
zasługuje na krytykę. Miałem 3 szt. galantów, we wszystkich była kiepska. Żle wchodzące biegi lub wypadający wsteczny w manualu. Automat był reklamowany jako sam przystosowujacy sie do jazdy kierowcy. W efekcie jadąc na trasie wciskamy gaz do końca NIC aby chwile potem ciągnąc jak oszalały
5,0
~Wiktor K
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Dobrze zestopniowana manualna przy tej mocy to czysta przyjemność z jazdy. Precyzyjny mechanizm zmiany biegów- ale uwaga- wymaga dobrych olejów- w anglii często trafiają się egzemplarze zajechane niewłaściwym olejem- ja jeżdżę na Castrolu SMX-S- GL-4-Drogi ale skuteczny.
4,0
~tomi
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
mogła by być lepsza, ale swoje lata już ma. ogólnie bez większych zarzutów i na szczeście obyło sie bez napraw. dodam, że to inteligenta skrzynia, taka troche głupko odporna:) kickdown robi robote, świetny system zimowy, z którego inni mogą brać przkład
4,0
~leszek20042
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Skrzynia super, pracuje jak nalezy. na szczescie posiada triptronic :) co do sprzegla no to troche wadliwe z tego co czytalem i to jest jedyny minus w tym aucie. z opini innych 2razy regenerowane w przeciagu 6lat takze nie ma tragedii. ;)

Mitsubishi Galant VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Kamil
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Moja chodziła jak nowa, brak luzu na gałce jak w przypadku innych aut. Biegi wchodzą cieżko w porównaniu do niemieckich aut, ale za to precyzyjnie. Japońskie skrzynie są trochę inne, albo się je kocha, albo nienawidzi.
Mitsubishi Galant VIII Sedan