Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.5 24V 163KM 120kW 1996-2006 (44) - Silnik

Na liście zabraknie 20 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Kazik_szalona_Panda
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Silnik bardzo elastyczny. W każdym zakresie prędkości potrafi dać przyjemność i zapewnić przyśpieszenie. Momentalnie reaguje na pedał gazu. Wyprzedzania to czysta radość i zero stresu. Dźwięk V6 pod maską przyprawia o gęsią skórkę i powoduje zazdrosne spojrzenia ojców wyprowadzających dzieci na spacer. Pod względem mechanicznym, rozwiązania techniczne proste i raczej proste. Silnik doskonale znosi zasilanie sekwencyjną instalacją LPG....
5,0
~ari
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Największy atut auta obok wyglądu, bardzo elastyczny. W spokojnej jezdzie miejskiej czesto nie przekraczam 2000 tys obrotow, bo nie ma takiej koniecznosci. Od 4500 obrotów idzie jak przecinak. W przeciwienstwie do silnikow 4-ro cylindrowych nie puchnie przy wyzszych predkosciach i przy wyprzedzaniu nie ma problemu. Ale chyba najwiekszy atut to spalanie o czym pisze troche niżej. No i niesamowite brzmienie v szostki, nawet mechanicy mi mowili,...
3,0
~Fajny
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Poezja. Ta poezja to właśnie dzięki silnikowi, który ani nie ma wielkiej mocy ani pojemności, ale za to krzywa momentu obrotowego tak została ustalona przez producenta że ten samochód wystrzela jak rakieta. Praktycznie mało jest samochodów tej wielkości 4,5m długości które mają po 170- 200 KM i wygrałyby sprint do 100km/h i to niezależnie czy diesel czy beznyna. Samochód bardzo ładnie przyspiesza już od niskich obrotów i nie ma potrzeby...
5,0
~Czarcik
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Mimo 275 tysięcy km przebiegu 2,5 V6 nadal pracuje równo, ma świetne przyspieszenie i zamyka zegar. Pracuje równo, zawsze odpala za pierwszym razem a wdepnięcie pedału gazu w czasie jazdy zawsze powoduje entuzjastyczną odpowiedź, nawet z bardzo niskich obrotów. odcięcie przy ok. 7200 rpm, na 2 przy tych obrotach mamy już 120km/h. Delikatny wyciek spod korka, uszczelka do wymiany. UWAGA NA PRZEKRĘCANE AUTA, nie sposób dostać rocznika np 98 z...
5,0
~pett82
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Posiadam Mitsubishi Galant Avance jest to sportowa wersja po lifcie.|Pomimo małej mocy (163 km)jak na 2.5 l. silnik ,moje auto rozpędza się do 100 w 7,3 sek. Silnik bardzo elastyczny nie trzeba machać drążkiem zmiany biegów ( jechałem na 5 biegu 40 km/h i nie odczuwałem żeby silnik się męczył).Świetny momęt obrotowy ciągnie do przodu od samego dołu, po 4000 obr/min. dopiero pokazuje pazurki.
5,0
~Majki
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Silnik 2.5 V6 to doskonaly wybor. Duza kultura pracy. Walnossacy, dlugowieczny. Moc jest kwestia wzgledna, na moje potrzeby 163 konie sa wystarczajaca moca zwlasza ze auto nie jest ciezkie. Pewnie gdyby byla to Eklasa wazaca 1.7 tony to bylo by malo ale w stosunku do masy 1360 kilo tej wersji jest naprawde OK. Dzwiek silnika poprostu piekny, mozna sie zakochac.
5,0
~yrdn@o2.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
O niebo lepiej niż poprzednie Mitsubishi Lancer (4-cyl. 1.3) Zbiera sie od wolnych obrotów, równo, płynnie i bez najmniejszego wysiłku, na każdym biegu. Ponad 170kkm na liczniku i w ogóle tego po nim nie widać. Od ok.4000 obr. rwie jak szalony i nie sugerujcie się ze ma "tylko 163KM" Bo MIEĆ a WYKORZYSTAĆ 100% to dwie różne rzeczy - tego nauczyl mnie ten samochód.
5,0
~Madmikee
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Silnik V6 w tym samochodzie to idealne połączenie kultury pracy z osiągami, bez żadnego żyłowania - jak to jest w dzisiejszych samochodach. W sprawnym i zadbanym silniku o dolewkach oleju można zapomnieć całkowicie! Świetnie wyważony z przepięknym, niezbyt natarczywym brzmieniem na nieco wyższych obrotach. Zaś na najwyższych...poezja brzmienia!
4,0
~Pyton87@o2.pl
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Bardzo dynamiczny silnik V6 (podobno nie do zajeżdżenia) robi wrażenie na pasażerach kiedy wgniata ich w siedzenia przy starcie. B. duża tzw. moc niewykorzystana, co jest plusem i minusem. Plus taki że daje to dłuższą żywotność silnika, minus taki że odczuwamy niedosyt mocy przy tak dużej pojemności. Można oczywiście podkręcić ale to kosztuje.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Galant VIII Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
11,1
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~B2rt3k
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
Silnik jedyny racjonalny dla tego auta. V6 brzmienie + osiągi rewelacja. Przetestowany w pierwszym miesiącu jednak \"wir\" w baku spowodował, że zdjąłem trochę nogę z gazu :D Zapas mocy pozwala wyprzedzać bez redukcji biegu. Przebieg auta 270000 km i nadal jeździ na pełnym syntetyku, bez dolewek między wymianami.
Mitsubishi Galant VIII Sedan