Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW 2008-2011 (37) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wonski81
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Silnik ma 2 walki rozrządu i zmienne fazy. Można wiec jeździć w miarę ekonomicznie i delikatnie lub tez pokręcić do ponad 3,5 tys obrotów i obejrzeć kocia mordę fanów niemieckiej motoryzacji. Generalnie sprawdza się w 95% przypadków. Colt to źrebak, wiec wierzga i kopie jak należy. Silnik przekracza 100koni mocy, jest to efekt małego błędu jaki się wkradł przy przeliczaniu jednostek mocy : kW-KM-ps. Pare koni wiosny nie czyni, to ciekawostka....
3,0
~Mk2
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Szybko wchodzi na obroty i przyjemnie się nim jeździ na trasie. I to tyle zalet tego silnika. Ta moc co umożliwia bezproblemowe wyprzedzanie ciężarówek i wolniejszych pojazdów przekłada się niestety na olbrzymie, i nieodpowiednie jak na nowoczesny silnik 1.3, spalanie. Przy tak małym przebiegu jeszcze się usterki nie pojawiły ale jak się jedzie przy otwartych szybach to słychać niepokojące klekotanie przy 2000 obr/min a serwis wmawia, że to...
5,0
~Pawel
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Jak na auto miejskie bajka, od 3,5 tys do 6,5 czysta przyjemność dla wnętrzności i ucha, z pod świateł prawie zawsze pierwszy i to z lepszymi samochodami, przyśpieszenie w moim egzemplarzu traktownym dosyć dynamicznie od narodzin na poziomie 140KM nowego Civica - testowane kilkukrotnie. Wyprzedzanie na trasie na "3" to poprostu wystrzał - oczywiście pamiętając czym jedziemy. Wszystko przy umiarkowanej komsumpcji palia, TOP speed 190 a chyba...
5,0
~stern
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
95KM z pojemności 1.3 bez turbo, to coś co warto docenić. Auto zaczyna jeździć dynamicznie od 4000 obrotów, w związku z czym decyzja, czy chcę, aby mało spalił, czy chcę pojeździć jest każdorazowo po mojej stronie. Moim zdaniem silnik (prawie) idealny. O tym, że po 200kkm nic się z nim nie dzieje wspomnę tylko na marginesie jako rzecz oczywistą.
4,0
~Kazik
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Jest trochę kapryśny ale nigdy mnie nie zawiódł. Przy rozregulowanej instalacji LPG sypie błędami i czasem przełącza się w tryb awaryjny który pozwala jechać 30km/h. Od wyregulowania LPG jakiś niegroźny błąd pojawił się raz. Tak czy inaczej zawsze mam w schowku interfejs ODBII do telefonu.
4,0
~Tomek_82
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
Trudno się do czegoś przyczepić. Na biegu jałowym prawie go nie słychać. Na wyższych obrotach przyjemny dla ucha pomruk. Jedynie gdy jest zimny trochę hałasuje ale wydaje mi się że dużo zależy od jakości wlanej benzyny. W każdym razie szybko się rozgrzewa więc to chwilowa niedogodność.
5,0
~piotrek88
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
na niższych obrotach (do 2 tysięcy) przeciętnie, ale powyżej rakieta. W tej klasie nie ma sobie równych - 10s do 100km/h jak na samochód w tym segmencie i za tą cenę robi wrażenie. Na światłach sprawdzałem go z honda accord (rocznik 2007, silnik 2.5) i nie odstaje :)
5,0
~mauser
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
silniczek chodzi rewelacyjnie a powyżej 3500 obrotów dostaje niezłego kopa, chociaż mój ma przejechane niecałe 1500 km i jest jescze jakby niedokońca dotarty - jeździłem testowym coltem z przebiegiem 5000km i rwał do przodu jak szalony
5,0
~slkslk
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
jak na takie auto, biorąc pod uwagę jego małą masę, silnik mocno wyrywa samochód do przodu. Osoba z zacięciem sportowym polubi wysokie obroty, fajny wysoki dźwięk silnika i dobre przyspieszenie. To najlepsza zaleta tego auta!
4,0
~ronc
Mitsubishi Colt VII
Hatchback 5d 1.3 MIVEC 95KM 70kW
I w mieście i na tresie silnik jak na to autko jest ok. Często użytkuje to auto po trasie 300 km autostradą, jedyna wada to na 5 biegu mógłby być bardziej elastyczny i szybciej przyśpieszać.
Mitsubishi Colt VII Hatchback 5d