Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Colt VI (141) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~TOmek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Auto prowadzi sie całkiem bezpiecznie. Ładnie wchodzi w zakręty - to zasługa twardego zawieszenia. Podczas szybkiej jazdy układ kierowniczy się usztywnia - sprawdzone i dobre rozwiązanie. W aucie generalnie nie czuje się prędkości- prosta droga/zakręty. Dyskomfort/strach odczuwa sie dopiero na nierównościach/muldach - autko podstakuje jak szalone)::: można to polubić bo nadal jest stabilne - powodem tego jest jego mały rozmiar i twarde...
4,0
~Karol
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Mitsu Colt jest dośc twarde, trzeba się z tym liczyć jeżdżąc po mieście lub dziurawej nawierzchni. Jak na swoją długość ok. 3,7m jest stosunkowo pewne w swojej jeździe. Jedyne czego mi brakowało to lepsze wybieranie wybojów, ale coś za coś, w zakrętach dzięki temu Mitsu było pewniejsze. Z zawieszeniem problemów raczej nie miałem, McPhersony z przodu, belka z tyłu - tanie (nawet jak na japończyka) w utrzymaniu rozwiązanie i dość trwałe. Hamulce...
4,0
~korkor
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
W porównaniu z samochodem, którym teraz jeżdżę, muszę trochę ponarzekać na wspomaganie. W colcie jest ono dosyć toporne, a ja nie mam zbytnio siły w barach, żeby kręcić kierownicą jednym palcem :P dlatego samochodem kierowałam zawsze dwiema rękami, bo bałam się, że mi zaraz zjedzie na pobocze. Jazda autostradą przy wyższych prędkościach może być trochę niebezpieczna, gdy chcemy wyprzedzać - samochód jest dość wysoki i może go zwiewać, dlatego...
4,0
~miśBartoszek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
To jest dość mocny punkt tego samochodu. Zawieszenie jest twarde, samochód dobrze trzyma się drogi. Mimo, że jest dość wysoki nie wykazuje specjalnych tendencji do wychylania się w zakrętach, można je pokonać z dużą prędkością. Ma też całkiem niezłe hamulce. Niestety colt w wersji inform na Polskę ma z tyłu bębny...Czyli traktują nas, tradycyjnie już, jak europejskich klientów drugiej kategorii. Tarcze nie wpłynęłyby na cenę pewnie, za to na...
4,0
~Piotrek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Tutaj jest w porządku, ale bez szaleństw. To nie jest BMW. W moim modelu jest tzw. Pakiet bezpieczeństwa co daje dodatkowo kurtyny powietrzne, tarcze hamulcowe z tyłu, oraz system stabilizacji toru jazdy bez możliwości wyłączenia. Jeden mały przycisk nie kosztuje dużo, a pozwala nam się w zimie pobawić na śniegu, jednak brak czegoś takiego tutaj. Zawieszenie w okolicy 0 stopni wydaje różne dziwne dźwięki ( jest oryginalne i nie ma luzów ).
4,0
~Bartosz Wołoszyn
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Pasuje do charakteru auta, ale na polskich drogach okazuje się zbyt uciążliwy, bezsensownie twarde zawieszenie i zbyt czuły układ kierowniczy, który nie wybacza błędów.Najdrobniejszy ruch i auto zmienia tor jazdy. Subiektywnie jest sportowy, ale komfortowy tylko na autostradzie.Za to zakręty bez przechyłów i sarna na jezdni też ma większe szanse na przeżycie, bo szybkie manewry to dla Colta gratka .
4,0
~Sebuś
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Jak na tego typu rozwiązanie w zawieszeniu, dobrze sie prowadzi. Jest nie do przesady twardy, sztywny, lecz lekko wychyla sie przy szybszym pokonywaniu zakrętów. W zime idealnie wchodzi w zakręt bokiem i można go kontrolować :) Sprzęgło wchodzi z lekkim oporem jak i skrzynia, układ kierowniczy nie jest bardzo czule wspomagany. Reaguje na każdy ruch kierownicą i czuć wszystko.
5,0
~Gieniek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Jedna z najmocniejszych stron auta jedzie jak przyklejone jest dość twardo i sztywno i do tego dobry układ kierowniczy jak na klasę auta jest bardzo dobrze . Kolejny temat to hamulce jestem pod wielkim wrażeniem może jakieś duże tarcze nie są na przodzie czy tyle ale daje to rade nie puchną nawet podczas dość agresywnej jazdy w trasie czy po mieście.
4,0
~Greg
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
Jak na Mc Person z przodu i prosta belkę z tyłu jest dobrze, auto nie wychyla się na zakrętach jedzie jak po sznurku. Duża w tym zaleta opon o rozmiarze 195/50 15. Przy tym na nierównościach troche zarzuca bo to nieduże wozidło, ale w mieście podjedzie prawie wszędzie bo jego prześwit jest jak w rumuńskich daciach logan około 15,5 cm.
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Colt VI
Średni koszt przejechania 100 km
35,33 zł
6,4
l/100km
7,6
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jurek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Małe auto wiec nie można żądać zbyt wiele. Twardo zestrojone więc trzyma sie drogi i nie przechyla na zakretach. Natomiast jadąc po dziurach należy zachować ostrożność. Układ kierowniczy precyzyjny, jednak troche lubi myszkować po jezdni szczególnie z polskimi garbami. Niestety niski profil ogumienia jest słyszalny w kabinie ale to standart.
Mitsubishi Colt VI