Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Colt VI (155) - Silnik

Na liście zabraknie 65 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~TOmek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
1,5 DID 95 KM bardzo dobrze sobie radzi z tym autkiem. Pracuje zupełnie inaczej niż TDI czy TDCi -> zdecydowanie bardziej lubi wysokie obroty. Z drugiej strony co jest ciekawe, zaskakuje elastycznością od najniśzych obrotów. Porównując go do polo 1,9 tdi, które ma tzm \"strzał\" przy 1800-2200 obr, a pózniej spadek formy...to silnik Mitsu przyśpiesza od 1400 aż do czerwonego pola (moc jest rozłożona w pełnym zakresie obrotów). Do kwestii...
5,0
~Greg
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V CZ3 95KM 70kW
1.3 95 KM na łańcuchu rozrządu. Dobra, trwała jednostka. Co roku wymiana oleju i filtrów i nic poza tym. Ja przy 100tyś km zrobiłem Coltowi duży przegląd z wymianą świec oraz płynu chłodniczego, oleju w skrzyni biegów, paska osprzętu, łączników stabilizatora, tarcz hamulcowych i klocków z przodu oraz okładzin ciernych z tyłu w bębnach (co zrobiłem na wyrost) . W sumie z robocizną u znajomka wyszło mnie to wszystko około 600zł. Mit o drogim...
4,0
~Krzysztof
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 DI-D HP 95KM 70kW
3-cylindrowy dieselek, produkcji mercedesa, montowany też w Smarcie Forfour. W skrócie - trzęsie, telepie, mało pali, potrafi zaskoczyć dynamiką. Po chip tuningu musi być z niego niezły szatan :) Trochę się kłóci z przeznaczeniem samochodu. Auto miejskie, zwinne, ale diesel, który długo się grzeje, biegi ma krótkie, więc trzeba ciągle wahlować lewarkiem. Moim zdaniem pasuje do jazdy pozamiejskiej, ale niekoniecznie autostradami :) Trwałość...
4,0
~psss
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Biorąc pod uwagę niską masę pojazdu ten silnik potrafi zadziwić. Do 100 km/h przyspiesza poniżej 10 sekund, jest elastyczny, nie dusi się nawet na wysokich na jak diesla obrotach (nawet do 4500). Z drugiej strony ma bardzo niską kulturę pracy. Przez swoje trzy cylindry przy zapłonie samochodem szarpie niemiłosiernie, na wolnych obrotach również czuć dosyć mocne drgania. Jest oszczędny w mieście (nie ma DPF więc śmiało można kupować do jazdy...
4,0
~baka1408
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12 V CZ3 75KM 55kW
3 cylindrowa, wolnossąca japońska jednostka nie ma prawa zaskakiwać ani dynamiką, ani kulturą pracy. Silniczek ma charakterystyczny dźwięk, szczególnie przy wyższych obrotach, na które niestety musimy go wkręcać aby uzyskać optymalne przyśpieszenie. W kwestii stosunku mocy do masy nie ma jednak tragedii. Samochód w mieście przyspiesza bardzo sprawnie, a przy tym spala małe ilości paliwa. Jasne, że mało kto nie będzie w stanie nas dogonić, ale...
4,0
~Jurek
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Witam. Poczatkowo byłem zdegustowany tym dieselkiem mitsubishi, a właściwie mercedesa. Jednak dłuższa eksploatacja tego silnika przekonała mnie do jego zalet. silnik 3-y cylindrowy wiec kultura pracy nie jest idealna, jednak szczególnie po rozgrzaniu można wytrzymać. Za to przyspieszenie i elastycznośc od 60 km/h bardzo dobra. Ma również ciekawy dzwięk pracy nie przypominajacy diesla. Mi to nie przeszkadza. Przyspieszenie 9.8 / wersja 3d/...
5,0
~korkor
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Jak dla mnie - niezawodna jednostka, pomijając to, że telepie go przy odpalaniu, przy gaszeniu, przy postoju na światłach... Nie ma się do czego przyczepić, przyśpieszenie ma fenomenalne - fajnie popatrzeć na otwarte gęby fanów niemieckich/francuskich aut, gdy zapierniczasz takim malutkim gówienkiem lewym pasem, machając im na do widzenia :) wielki plus za bezobsługowy rozrząd na łańcuchu, kolejny problem z głowy ;)
5,0
~Kilus
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.5 12V DI-D 95KM 70kW
Bardzo niezawodny silnik produkcji Mercedesa, montowany w samochodach Smart. Silnik 3 cylindrowy z łańcuchem rozrządu i turbiną. Szybko wkręca się na obroty a przy tym charakteryzuje się niskim spalaniem średnio przy prędkości 140km/h na autostradzie ok 4.5l/100km. Jedyny drobny mankament to kultura pracy silnika, ale trzeba brać pod uwagę, że jak na 3 cylindrowy silnik to wypada bardzo dobrze.
5,0
~Sebuś
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.1 i 12V 75KM 55kW
Jak dla mnie warkot tego 3cylindrowego silnika jest rasowy i nie jeden był zaskoczony, że tak ostro brzmi na wyższych obrotach. Elastyczności praktycznie brak, bo mały silnik MIVEC ma mizerny moment, ale nadrabia od 3,5-4 tysięcy obrotów i kręci sie jak szalony do odcięcia 7.200 obr/min :) Nie jeden znajomy był zszokowany, że taki 1124cm3 pod maską jest w stanie nie jedne BMW 316 zostawić w tyle :)))
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Colt VI
Średni koszt przejechania 100 km
35,33 zł
6,4
l/100km
7,6
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~flea
Mitsubishi Colt VI
Hatchback 1.3 i 16V 95KM 70kW
Auto od 75tyś na gazie ale od kilku tyś silnik na niskich obrotach potrafi zgasnąć, ale na dniach problem mam nadzieje zniknie. CO do kultury pracy nie mam zastrzeżeń (nie licząc ostatnich tyg). Elastyczność..pamiętam pozytywne pierwsze wrażenie, teraz przywykłem. Trzeba jednak przyznać, ze ten mały japończyk rozkręca się od 2500obr/min a przy 4tyś obr/min jest bardzo dziarski, acz głośny.
Mitsubishi Colt VI