Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Colt IV 1.3 GLi 12V 75KM 55kW 1992-1996 (49) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 61 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~premkoz z zielonej gory
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
chcialbym zeby sie cos popsuło ale nie chce....w porównaniu do forda to jest przepaść tam robilem przed przeglądem wiele rzeczy...generalnie ok 1000 zl na wymiany przed przeglądowe,natomiast w mitsubishi ...facet na stacji diagnostycznej powiedzial ze parametry zawieszenia,hamulce itd ma takie jak nowe renault twingo ktore 10 minut temu wyjechalo z salonu...bez komentarza POLECAM!!!!
5,0
~theeagle@tenbit.pl
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
No popatrzmy 128tys i najwieksza naprawa to wymiana paska rozrzadu przy 90tys ale to chyba nie jest naprawa? :-) Aaa i jeszcze urwala mi sie rura wydechowa ale to chyba normalne jak sie o nia zaczepi, pospawalem i jest OK. Po za regulacja gaznika na poczatku i szwanukjacymi kablami WN ktotre juz dawno powinny byc wymienione nic sie nie dzieje
4,0
~Marcin_gd
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
Akumulator - po pięciu latach, końcówki drążków i łączniki po sześciu latach, regen. przekładni kierowniczej po siedmiu latach i odpukać..... Można stosować zamienniki innych firm również japońskich co wychodzi zdecydowanie taniej. NIE korzystać z ASO!!!
4,0
~Paweł
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
Zabrudzona przepustnica spowodowała falowanie obrotów. Czyszczenie i po problemie. Niektóży użytkownicy skarżyli sie na wylewające kondensatory w sterowniku ECU. Wymiana- koszt- 0,20 zł sztuka. Trzeba przelutować.
4,0
~bender999@wp.pl
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
raz mi się podczas jazdy zablokowała skrzynia na 5 biegu i był tylko on i luz ale po zatrzymaniu powalczyłem trochę z drążkiem i się odblokowało ufff poza tym to wszystko ok nie zawiodło ani razu
4,0
~Kwiacio
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
w moim egzemplarzu przy 160 łapie lewe powietrze drzwiami kierowcy... ale podczas deszcze nic nie przecieka ;) drobiazgi raczej w normi... po kilki naprawach nadal trzeszczy tylka klapa.... (siłowniki)
2,0
~Koten
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
Powiem tak . miałem już pare samochodów 3 niemieckie i dwa japońskie ,ale żaden nie psuł sie tak często jak ten colt skrzynia Pierścienie elektryka nie wspomne o tulejach gorzej niż francuz
5,0
~yellow
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
Warto mieć przy sobie wd40 bo czasami zamki się zacinają, albo przerobić je na pilota. To chyba jedyna usterka jaka się przytrafia w tych samochodach.
5,0
~cortez
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
moj egzemplarz ma przejechane 90 tys km a ma juz 12 lat .. i przez ten czas nie mialem w nim powaznych napraw .. samochod jest naprawde bezawaryjny
4,0
~artur
Mitsubishi Colt IV
Hatchback 1.3 GLi 12V 75KM 55kW
na razie nie spostrzegłem jakichś usterek , może po za klapką podłokietnika, ale trochę inwencji i jest zrobiony doskonale
Mitsubishi Colt IV