Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Carisma (403) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 724 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bonaventura1
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.6 90KM 66kW
jak w sprawie ergonomii utwierdziłem sie że zostało to z głową usytuowane i potwierdziło to moje spostrzeżenia ze zdjęć auta przed zakupem, tak wentylacja przyprawiła mnie o uśmiech na twarzy. zacząłem ją użytkować kiedy już wilgoć na zewnątrz była czymś normalnym, a zaparowane szyby w mgnieniu oka robiły sie przejrzyste(nawet bez używania klimy)Tylko tylną szybę od czasu do czasu muszę podgrzewać bo strumień powietrza jedynie tam nie do końca...
5,0
~ener
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
W zimie silnik potrzebuje troszkę więcej czasu na nagrzanie się, myślę że ok. 3-5km. Jednak jadąc raz w nocy w długą trasę przy mrozach -25 do -30 stopni musiałem skręcać ogrzewanie bo zaczęło się w środku robić gorąco. Natomiast w lecie przy upałach niezawodna klimatyzacja, spokojnie wystarcza włączenie trybu ECO. Sam nawiew również mocny, potrafi wtłoczyć duże masy powietrza do środka.
4,0
~Poldzisław
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Mam wersję z klimatronikiem. Klima działa bez zarzutu, ogrzewanie również. Dałem 4 ze względu na jeden mały, aczkolwiek uciążliwy minus. Termometr sprawdzający temperaturę we wnętrzu pojazdu umieszczony jest nad radiem, które jak wiadomo z czasem się nagrzewa. Daje to błędne wskazanie. Zatem, np: przy dłuższej jeździe zimą, trzeba co jakiś czas podnosić temperaturę, aby dmuchało ciepłe powietrze.
4,0
~Łukasz Dolny Śląsk
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V 116KM 85kW
No jedna mała tutaj wada jezeli chodzi o moje auto z 300 000 tys km na liczniku, nie mam klimatyzacji i jezeli jest naprawde gorąco na zewnątrz to wiatraczki nie do końca dają rade no ale to raczej w każdym aucie bez klimy ;/ A w zime moment po odpaleniu silnika zaczyna grzać ciepłe powietrze. Po np przejechaniu 2km.
4,0
~Gozdziej
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.6 100KM 74kW
klimatyzacji nie zdążyłem wypróbować ponieważ mam padnięta sprężarkę, ale jeżeli chodzi o nadmuchy to działają super chłodzą latem i niesamowicie grzeją zimą(oczywiście jeżeli jest dobrze odpowietrzona instalacja chłodnicza).Wymieniałem płyn chłodniczy nie odpowietrzyłem dobrze i na maksymalnie gorącym leciało letnie powietrze.
5,0
~Ironclad
Mitsubishi Carisma
Sedan 1.6 90KM 66kW
Mój samochód ma manualną klimatyzację, toteż komfort termiczny w lecie daje się zachować bez problemu. Z kolei zimą w aucie można się literalnie rozpuścić: ogrzewanie jest bardzo wydajne i już w chwilę po ruszeniu można pozbyć się kurtek nawet przy wystąpieniu kilkunastostopniowego mrozu.
2,0
~Krzysiek
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Poważną wada jest ogrzewanie. Albo dmucha gorące powietrze albo zimne. Automatyka działa prawidłowo ale złe działanie jest spowodowane złym ulokowaniem czujnika temperatury. Wentylacja jest prawidłowa. Klimatyzacja od początku działa bez zarzutu. Czynnik chłodzący nigdy przez 18 lat nie był uzupełniany.
4,0
~luki19323
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Samochód szybko się nagrzewa, wydajny nadmuch. Klimatyzacja bardzo dobrze sobie radzi w upały oczywiście jeśli jest odpowiednio nabita i odgrzybiona. wadą jest ogrzewanie tylnej szyby, bardzo powoli rozmarza zimą, ale daje jakoś radę:) tak czy inacze1 w tylnej szybie za wiele nie zobaczymy:)
5,0
~DarQ_
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.6 i 16V 103KM 76kW
Kapitalnie, właśnie jest -14 stopni C na dworze, cari rozgrzała się dosłownie w kilka sekund. W lato klima chłodziła lepiej niż w moim 3 letnim oplu astrze. Przyczepić się mogę jedynie do materiału z którego zrobione są kratki wentylacyjne, łamią się i rozpadają w palcach
Dziennik kosztów dla Mitsubishi Carisma
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
6,8
l/100km
8,5
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Graveir
Mitsubishi Carisma
Hatchback 1.8 16V GDI 125KM 92kW
Latem klimatyzacja bardzo skuteczna, jesienią i wiosną dość skuteczna w odparowywaniu auta (a mieszkam w pobliżu stawów), zimą po osiągnięciu przez silnik temperatury roboczej grzało dość szybko, jednak ciepło było tylko w zasięgu nawiewów, sama kabina nagrzewała się powoli.
Mitsubishi Carisma