Szukaj

Lista ocen Mercedes SLK R170 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zajączek
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Samochód posiada zawsze wystarczający moment obrotowy i bardzo chętnie wkręca się na wyższe obroty. Nie warto kręcić powyżej 5tys.obr./min. ponieważ jak to ze sprężarką mechaniczną, auto jest silne od najniższych obrotów po średnie i wyższe, ale przy najwyższych traci nieco dech. Krótko: bardzo elastyczny w całym zakresie obrotów użytecznych. Brzmi jak... tuzin ślimaków winniczków rozgniatanych w metalowej misce. Nie wykazuje śladu zużycia...
5,0
~PioWtu
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
kompressor to oczywiście sprężarka napędzana mechanicznie od silnika, a nie turbo napędzane spalinami (brak turbodziury, czyli opóźnienia) silnik trzeba wkręcić na obroty, ale nieźle się wkręca ciągnie jak rakieta spod świateł, ale dla mnie nie jest to najważniejsze, więc trochę brak mi elastyczności niskich obrotów z mocnego turbo diesla o silnik trzeba dbać i pilnować przeglądów, to bedzie służył
4,0
~bartekrakowski
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
163 KM dają całkiem sporo frajdy w tym aucie. Jest to fajny, elastyczny silnik. Jedyną jego wadą jest brzmienie. Brzmi nieciekawie i raczej szorstko, na szczęście seryjny wydech ratuje wrażenie z jazdy, bo brzmi genialnie! A właśnie głównie jego słyszymy podczas jazdy z otwartym dachem.
5,0
~k
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
ladnie wygladajaca jednostka napedowa, czerwona obudowa , z kompresorem, stosunkowo cichy, slychac delikatnie jak pracuje kompresor przy okolo 4000 tys obr, bardzo dobrze przyspiesza od niskich obrotow, jak na 2.3 l oszczedny. Sprawia wrazenie bardzo solidnego ktoremu nie brakuje mocy.
5,0
~Wolny
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
Silnik M111 to trwałość ze starych merców. Lekkie wycieki były. Bardzo elastyczny! Tanie części. Jedną miałem w gazie też sobie radziła.
5,0
~Łapa
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Dynamiczny, dzięki kompresorowi nie ma opóźnienia przy dodaniu gazu. Dźwięk który uwielbiam słuchać. Przy dodaniu gazu, zawsze ktoś się za nim odwróci.
5,0
~Kierowca_rajdowca
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 192KM 141kW
Działa niezawodnie, zgarnia się super, aczkolwiek dziura na 3000 obr. czasem jest uciążliwa, zwłaszcza jak się częściej jeździ pod dziurą a nie nad...
5,0
~Eiten
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Nie mam powodu nazekac, jedyne co to wymienilem sprzegło kompesota bo cos tam mi sie nie podobało. Problem to dostanie czesci do tego modelu jest ich mało.
5,0
~jeździec
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Jak na silnik 2.0 jest bardzo szybki, duży plus to też elastyczność, przy 160 km/h po dodaniu gazu czuć,że auto nadal "leci"
Dziennik kosztów dla Mercedes SLK R170
Średni koszt przejechania 100 km
112,00 zł
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~vvolny
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Kompressor zasługuje na pochwałę silniczek ciągnie od samego dołu i nie ma turbodziury. ładny gwizd kompresora:)
Mercedes SLK R170