Szukaj

Lista ocen Mercedes SLK R170 (18) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kierowca_rajdowca
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 192KM 141kW
Spalanie śmiesznie małe jak na takie osiągi,na trasie za 30 zł przejade 100 Kilomewtrów przy cenie PB98 5,26, jadąc równo 90 Km/h, minus taki że aż się chce wdepnąc bo i jest w co, minusem jest paliwo zalecane PB98, ale wlewajac dobrej firmy 95 tez jedzie i czasem nawet lepiej, wiec to roznie jest, miasto kolo 10 L czasem korki czasem 1 Km wolnej, u mnie eko driving konczy sie do pierwszego skrzyzowania...wiec jezdze normalnie, Max w ziemie...
5,0
~Zajączek
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Jak na doładowaną dwulitrową czerocylindrówkę naprawdę dobrze. W sumie nie mierzyłem, bo co za różnica, ilekolwiek paliwo nie kosztuje i tak się tankuje, a to i tak moje drugie auto. W mieście nie przekracza chyba 12 litrów a w trasie zmierzyłem raz i wyszło 8,6l przy jeździe z pasażerką na polskich drogach pozamiejskich. Przeciętne tempo bez silenia się na oszczędną jazdę. Na niemieckiej autostradzie bierze troszkę więcej, ale tam można sobie...
3,0
~Łapa
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
Mam ten samochód od 6 miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Przy jeździe po trasie 90-110 km/h spalił mi 8,1. Bardzo mnie zmartwił gdy przez 2 tygodnie w zimie jeździłem tylko do pracy przez miasto ok 4 km i z powrotem... 17,3 l/100 km. Ale nie ma co się dziwić, silnik przed każdym przejazdem był zimny. Po trasie przy dynamiczniejszej jeździe 120-150 pali ok 10. Przy otwartym dachu nie powiem za dużo, bo za długo z takim nie jeździłem ;)
4,0
~k
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
koszty niektorych podzespolow specyficznych dla tego modelu moga byc dosc drogie, ale generalnie auto nie sprawia jakis szczegolnych problemow, nalezy uwazac na standardowy w mercedesach rozne typy silnikow wyciek spod oslon walkow rozrzadu ale usuniecie go nie jest ani szczegolnie drogie (pare oringow) ani skomplikowane.
4,0
~bartekrakowski
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Jeżeli trzymamy się z dala od ASO, to ceny np. części zawieszenia są bardzo ludzkie. To auto niebawem uzyska status youngtimera, dlatego handlarze za każdy detal, jak listwa zderzaka, liczą co najmniej podwójnie.
5,0
~Panterka
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
I to moim zdaniem największa zaleta samochodu! Przed zakupem straszyli mnie że części drogie, a ja do dziś nie miałam okazji się przekonać:) Zużycie paliwa porównując do innych samochodów o podobnych osiągach bardzo zadowalające.
3,0
~jeździec
Mercedes SLK R170
Roadster 2.0 (200 Kompressor) 163KM 120kW
Części nie są bardzo drogie, choć też nie tanie jak dla popularnych wozidełek,ale to zrozumiałe. Minus to duże spalanie, 2l więcej niż spalanie typowych samochodów.
4,0
~vvolny
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 193KM 142kW
W mieście jeżeli chodzi o gaz przy normalnej jeździe 12 litrów. Trasa 9- 9,5. Przeliczając wychodzi bardzo tanio. Benzyny oczywiście spali około 1-2 L mniej. Ogólnie nie jest źle.
4,0
~Alan
Mercedes SLK R170
Roadster 3.2 V6 (320) 218KM 160kW
duży plus, zużycie niewielkie jak na tej klasy samochód od 11L w góre, ceny czesci i serwisu - w koncu to mercedes :) jak kupuje sie konia trzeba miec tez na owies
4,0
~ziutek
Mercedes SLK R170
Roadster 2.3 (230 Kompressor) 197KM 145kW
gdyby palił średnio 9 litrów na 100km byłbym wniebowzięty, ale że mam ciężkiego buta to i spalanie w granichach 12l/100km
Mercedes SLK R170