Szukaj

Lista ocen Mercedes Klasa E W213 (31) - Ergonomia

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Plug-in Facelifting 2.0 300de 306KM 225kW
system jest dość trudny do opanowania. Szczególności kobiety mają problem żeby dobrać odpowiedni tryb jazdy (dostępny jest: comfort elektryk battery level ekonomiczny sportowy sportowy Plus Naprawdę sporo tego jest ale dla mnie nie stanowi to problemu bo naprawdę daje to maksimum wykorzystania możliwości do jazdy albo oszczędnej albo cichej albo sportowej. To tak jak z aparatem fotograficznym z manualnymi ustawieniami co docenią...
5,0
~Martin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 4.0 AMG E63 S 612KM 450kW
Auto jest do bólu ergonomiczne, wszytko jest w zasięgu rąk a moja żona docenia sterowanie głośnością dźwięku radia od strony pasażera. Większością wyposażenia można sterować głosowo np grzanie fotela, wentylacją fotela kierowcy i pasażera, klimatyzacją, masażem fotela, zapytać o zasięg, datę godzinę, zmienić stację radiową, lub skorzystać z asystenta google. Nie wiem po co wprowadzili MBUX Comand jest bardzo dobrze dopracowany i jest bardziej...
5,0
~Tomasz
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
Bez zastrzeżeń, łatwa i intuicyjna obsługa, którą można opanować nawet bez instrukcji (tą zawsze pod ręką - aplikacja). Rewelacyjna możliwość regulacji wielu ustawień z domu za pomocą komórki. Wysyłanie celu podróży do nawigacji w samochodzie pozwala przyśpieszyć "rozruch" i wyjazd. Nie najgorzej działa komunikacja głosowa z samochodem. Sprawdza się zwłaszcza w nawiązywaniu połączeń telefonicznych i dyktowaniu SMS-ów.
5,0
~Bartek
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 1.6 200d 160KM 118kW
Wszystko na swoim miejscu. Komputer pokładowy oraz system multimedialny nie sprawiają trudności. Część komend można wywoływać glosowo. Plus za fizyczne przyciski do obsługi radia (na kierownicy i tunelu środkowym) oraz klimatyzacji (na tunelu środkowym). U mnie wersja z widescreen’em. Polecam bardzo! Duża czytelna nawigacja (chociaż jej dokładność pozostawia wiele do życzenia).
5,0
~Alex
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.9 E400d 330KM 243kW
Wszystko na swoim miejscu w tym przyciski fizyczne, które na szczęście pozostawiono pomimo połaci ekranów. Niektóre funkcje trzeba znaleźć w menu i trochę poklikać, ale całe szczęście, że nie są to funkcje używane na codzień/co chwilę. Dość czuły touchpad oraz dotykowe przyciski(?) na kierownicy. Zobaczymy jak będzie w zimie w rękawiczkach :)
4,0
~Maciej
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
Oceniam tylko z punktu widzenia kierowcy. Ja lubie Merce, znam je od 25 lat. Czuje sie tu jak w domu. Dlatego zawsze wysoko oceniam. Szkoda jedynie, ze Mercedes zlikwidowal manetke do sterowania tempomatem i zastapil ja przyciskami dotykowymi na kierownicy. Takze touchpad zamiast pokretla mi nie pasuje. Dlatego nie 5*, a 4.
4,0
~Marcin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 3.0 AMG 43 401KM 295kW
Jeżeli to Twój kolejny Mercedes to 5 gwaizdek, wydaje się układ włączników i włączanie biegów w kolumnie kierownicy wydaje się być "jedynym słusznym" rozwiązaniem, ale jeżeli pierwszy, to przez 1-2 mce będziesz się przyzwyczajać
3,0
~carek
Mercedes Klasa E W213
All-Terrain 2.0 220d 194KM 143kW
za duzo mozliwosci sterowania tymi samymi funkcjami. touchpad, pokretlo o do tego dotykowy przycisk na kierownicy, tym wszysykim mozna sterowac radiem. masakra po co tak komplikowac. Ladnie to wszystko wyglada ale jest co poprawiac
5,0
~Tomasz
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 250 211KM 155kW
Ergonomia foteli przednich to ideał. Mam trochę ponad 190 cm wzrost a nawet przy dłuższych podróżach nie czuć zmęczenia. Umiejscowienia przycisków czy schowków nie oceniam, bo to kwestia przyzwyczajenia
4,0
~Bloku
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
System sterowania multimediami i ustawień może nie jest intuicyjny ale da sie przyzwyczaić. Czasami ma spowolnienia. Świetna grafika. Wszystko pod ręka. Standardowo łopatki przy kierownicy
Mercedes Klasa E W213