Szukaj

Oceny Mercedes Klasa E W213

Podsumowanie 50 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mercedes Klasa E W213 - Oceń swoje auto
4,65
średnia ocena z 50 ocen
7% lepiej od średniej w segmencie
90%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Mercedes Klasa E W213 – wybierz silnik

Silniki Hybrydowe Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Hybrydowe plug-in Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Mercedes Klasa E W213
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Mercedes Klasa E W213

4,5
~Maciej
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
Ocena dotyczy modelu E300de, czyli diesel + elekryk. Nie ma takiego w zestawieniu, wiec pisze jako 220d. Jak to sie czasami czyta: elektryk to do miasta, w trase musi byc diesel. No to jest jedno auto, ktore to laczy, i to w pieknym stylu. Obecnie nie ma na rynku drugiego PHEV diesel + elektryk. Realny zasieg na samym pradzie to 35km zima, 45 latem, ale przy spokojnej jezdzie da rade przekroczyc 50km. Malo? Na trase na pewno, na dojazd do...
4,7
~Marcin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Nie jest to mój pierwszy samochód z tej półki. Kupiłem go w salonie, więc "przeszłości" nie ma. Jeżdżę nim od lutego 2021, czyli trzeci rok dopiero co się zaczął, przejechałem ponad 100 000 km i mogę powiedzieć, że ten samochód to idealna równowaga pomiędzy dynamiką, a ekonomią. Fakt, robię głównie trasy. Jeżdżę normalnie - można to krytykować, ale autostradą zdarza się mieć dwójkę z przodu zegarze, a w terenach zabudowanych nie mam problemu z...
4,6
~Paweł
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 1.6 E200d 160KM 118kW
Samochód do bólu poprawny, są pewne mankamenty, ale całokształt oceniam jako idealne auto do jazdy na trasie oraz na co dzień. Mam przejechane 29 tys. kilometrów w przeciągu roku i nic w aucie się nie zepsuło. Spalanie rewelacja, ostatnio na trasie Polska - Norwegia oscylowało na poziomie 4 litry na 100 km. Oczywiście nie jest to demon prędkości, a auto do spokojnego podróżowania. Po przesiadce ze skody Superb którą zrobiłem prawie 400 tysięcy...
5,0
~Piotr
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Plug-in Facelifting 2.0 300de 306KM 225kW
Najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie dwóch samochodów: elektryka oraz spalinowego na długie trasy. Jednak jest to dużo droższa opcja. Auto jak na dzisiejszy czas idealne na długie trasy oraz sprawdza się też bardzo dobrze na krótkich przejazdach po mieście. Trzeba mieć też na uwadze że kupowanie hybrydy plugin wiąże się z konieczością z codziennego ładowania żeby wykorzystać jego cały potencjał. Nie jest to absolutnie w żaden sposób...
4,6
~Euforia
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
Mercedes pokazał na co go stać. Auto się świetnie prowadzi. Jest doskonale wykończone w środku. Robi to piorunujące wrażenie. Wykończenie w matowym czarnym jesionie może się podobać. Czuć tu klasę samą w sobie. Siedziałem w kilku innych autach premium przed zakupem i żaden nie zrobił na mnie takie wrażenia jak mercedes. Jeżeli chodzi o środek raczej nie ma konkurencji to auto wśród marek premium na tą chwilę. Nagłośnienie Burmester jest klasą...
4,9
~Alex
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.9 E400d 330KM 243kW
Jako całokształt ocenię klasę E jako "kompletny samochód". Skonfigurowany został pod moje gusta bez zbędnych fajerwerków. Na pokładzie ma te rzeczy, których używam faktycznie podczas jazdy. Świetnie wyciszony i bardzo dobrze wykończony. Prezentuje się bardzo elegancko w pakiecie AMG i metalicznym kolorze błękit kawansytu. Ma sporo nowoczesnych rozwiązań na pokładzie, ale nie zapomniano o fizycznych przyciskach. Samochód niczego nie udaje i...
4,9
~Tomasz
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna Facelifting 2.0 E220d 194KM 143kW
Z pewnością większe wrażenie robi wnętrze tego samochodu niż wygląd zewnętrzny. W wersji business edition z pakietem AMG prezentuje się świetnie, ale nadal lepiej wewnątrz. Beżowa tapicerka i drewniane okleiny to według mnie najlepsze zestawienie kolorystyczne w tym modelu (plus jedyny słuszny kolor lakieru - czarny). Na pierwy plan przy ocenie samochodu wybija się komfort podróży na długiej, szybkiej trasie - jest bardzo dobrze. Wyciszenie...
4,7
~Martin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 4.0 AMG E63 S 612KM 450kW
To auto jest niesamowite. Jeżdżę nim jako daily i na długie trasy. Po trzech latach wciąż mam uśmiech na twarzy kiedy włączam silnik i słyszę chrapliwy, nisko brzmiący dźwięk silnika i wydechu. Rozgrzanie V8 zajmuje całą wieczność około 5 do 10 min co oczywiście można sprawdzić w systemie auta. Ale jak już opony się rozgrzeją oraz V8 to można wcisnąć gaz. Wtedy auto ryczy jak lew i strzela z wydechu. To nie może się znudzić, szkoda włączać...
4,7
~Tommy
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna 2.0 220d 194KM 143kW
Całokształt pojazdu mogę ocenić genialnie. Skrzynia, silnik, wyciszenie, komfort - to nie ma się do czego przyczepić, a mam porównanie z BMW i Audi. Jedyne co jest niestety fatalne to sportowe fotele w pakiecie AMG, siedzisko fotela kierowcy jest tak wąskie, że mocno pije (uciska) w biodra i uda. A nadmienię, że jestem wysoki ale szczupły. Ten mały szczegół psuje całą przyjemność z podróżowania tym autem, bo aż się prosi o dalekie podróże....
4,4
~Marcin
Mercedes Klasa E W213
Limuzyna AMG 3.0 AMG 43 401KM 295kW
Kombi - ale nie będę już wszystkiego przepisywał ;) Po kilku BMW i Audi, nadszedł czas na Mercedesa, który w końcu wygląda tak, że można go bardzo polubić. Komfortem bije na głowę dwie wcześniej wymienione marki, należy przez to rozumieć nie tylko zestrojenie zawieszenia i ciszę w kabinie, ale także komfort i ergonomię wnętrza, a przede wszystkim genialne zestrojenie silnika ze skrzynią biegów i 401 PS. Ergonomia wnętrza na początku wymaga...
Mercedes Klasa E W213