Szukaj

Lista ocen Mercedes CLS W219 (21) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Wojtek39
Mercedes CLS W219
Coupe 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Komfort jazdy wzorowy. Naprawy - masakra. 90.000 km uszkodzony lewy amortyzator pneumatyczny - koszt z wymianą w ASO 5200 zł. 110.000 km uszkodzony prawy amortyzator pneumatyczny - koszt z wymianą w ASO 5200 zł. 125.000 km uszkodzona sprężarka zawieszenia pneumatycznego. Koszt z wymianą w ASO na sprężarkę zregenerowaną 3600 zł. Ciągłe wymiany sworzni, łożysko w prawym kole - 1000 zł :) Nie polecam ASO. Lepiej szukać zamienników, tańszych...
Dodane 10 lat temu
5,0
~Dawid
Mercedes CLS W219
Coupe 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
Zawieszenie pneumatyczne bardzo komfortowe. Bardzo przydatna możliwość regulacji prześwitu samochodu w razie jazdy po nierównościach lub wjeżdżania na wyższy krawężnik. Przy awarii pewnie będzie kosztowało spor. Jak narazie naprawiany tylko kompresor zawieszenie. Wahacze i inne elementy trwałe a w razie konieczności wymiany to jest to samo co w E-klasie - koszty znośne.
Dodane 2 lata temu
4,0
~kabee
Mercedes CLS W219
Coupe 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Bez większych zastrzeżeń. Na 19" felgach i szerokich (dedykowanych do tego modelu) oponach układ jezdny już nie taki wygodny i przyjemny. W zimie tragedia (tył napęd), pomimo systemów wspomagających (ABS, ASR itp) trudno to auto okiełznać. AirMatic fajna sprawa, dopóki działa....
Dodane ponad rok temu
5,0
~szarak_off@wp.pl
Mercedes CLS W219
Coupe 5.5 V8 (500) 388KM 285kW
Bardzo komfortowe zawieszenie z regulacją wysokości (przydatne zwłaszcza w mieście, przy wysokich krawężnikach) i sztywności. Mimo dużej mocy i tylnego napędu, systemy kontroli trakcji radzą sobie nawet w zimie.
Dodane 13 lat temu
3,0
~mareksa
Mercedes CLS W219
Coupe 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
zawieszenie bardzo komfortowe, pomimo 18-tek nie wypadają plomby z zębów, jednak bezsprzecznie stworzone na równe drogi, bywa nie bezpiecznie na poprzecznych nierównościach - głupieje ESP i zaczyna nosić auto bokami
Dodane 19 lat temu
4,0
~Adam - Szczecin
Mercedes CLS W219
Coupe 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
Zawieszenie pneumatyczne z regulowaną twardością, jest cudowne, mamy kanapę, lub za 0,3 sek. sportowego twardego bolida, Układ kierowniczy... hym tu mogłoby byc znaczne lepiej.
Dodane 20 lat temu
5,0
~Boogoo
Mercedes CLS W219
Coupe 3.5 V6 (350 CGI) 292KM 215kW
Zawieszenie AirMatic to prawdziwy komfort nawet na 20 calowych felgach. Funkcje utwardzania dają sporo możliwości wyboru czucia auta. Super rozwiązanie.
Dodane 4 lata temu
5,0
~Adam Kotlega
Mercedes CLS W219
Coupe 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
po 8 latach zostaly wymienione 2 wachacze bo ... skrzeczaly (nie byly wybite ale dochodzily z nich dziwne dzwieki)
Dodane 11 lat temu
5,0
~serrano
Mercedes CLS W219
Coupe 5.0 V8 (500) 306KM 225kW
trzyma sie jak przyklejony! przy energicznym ruszaniu nie czuc ze ma tyl naped, a w zakretach dobrz epomaga mu zaciesniac wejscie:)
Dodane 12 lat temu
5,0
~mexol
Mercedes CLS W219
Coupe 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
mam zwykłe zawieszenie i brak zastrzeżeń (jezdzilem S z pneumatyką i wiele lepiej nie było)
Dodane 17 lat temu
Mercedes CLS W219

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów