Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 IV (4)

Pokaż filtry
3,9
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Od 4 lat chodze szczesliwy, kazdego dnia ciesze sie z tego samochodu. Nie jest dla kazdego. Wielu ludzi kupuje mx5, zeby sobie w nich dlubac, zmieniac wydechy, tunowac silnik by zyskac pol sekundy do 100 kmh za 10-20 k zl. Wedlug mnie, najfajniej tym samochodem po prostu jezdzic - bocznymi drogami, po miescie, bez dachu. Cieszyc sie zyciem, tylnym napedem, a podczas spokojnej jazdy 90 kmh przez lasy - sluchac ptakow. Nie zaplacilem zadnego...
4,4
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Auto jedyne w swoim rodzaju. Łączy rewelacyjne właściwości jezdne, niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Nie jestem (jeszcze, bo jestem w trakcie poszukiwań) właścicielem MX-5, ale jeździłem kilkoma sztukami NB, ND RF po liftingu (z silnikiem o mocy już 184 koni), a ta recenzja dotyczy przede wszystkim ND 2.0 z 2017 r. z przebiegiem 65 kkm, którą wypożyczyłem na 3 dni. Z uwagi na to, że nie obcowałem z Miatą dłużej, nie będę się...
4,1
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
To nie jest samochód dla każdego. To jest Miata. Cięzko porównywać to auto do czegokolwiek aktualnie dostępnego na rynku (ok, poza bratem bliźniakiem od FCA), bo nie ma konkurencji. Reszta jest albo droższa (Porsche 718), albo cięższa (Mercedes SLC), albo jest coupe (GT86). Dlatego nie ma co oceniać tego samochodu jako po prostu kolejnego auta, ale jako Miatę. A tu mamy 100 procent Miaty w Miacie. Dlatego o ile oceny poszczególnych...
4,2
~Mateusz
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Ze względu na twardy i mocno obudowany dach, mamy duży blind spot. Żeby pomóc wyobrazić sobie jak duży, porównam to do zwykłego samochodu z trzema słupkami: A, B, C. Blind spot jest od słupka B do C. (Widoczność)
Mazda MX-5 IV