Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 IV (11) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Konkurencja to 2 razy drozsza A110, ktora jest wylacznie z dachem, choc jest szybsza, za to z automatem i bez szpery Boxster - drogi jak powyzej, z 300 kg ciezszy, podobno nieprzyjemnie w nim wieje, za to boxer przyjemniej brzmi. Mustang - strasznie ciezki, drogi jak samochody powyzej, niezgrabny, brzydkie wnetrze, za duzy do zabawy na drodze, za to wspanialy dzwiek silnika, wyglad prestiz wszelkie hot hatche jak i30N TypeR - to sa zwykle...
4,0
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Jako nowy już nie jest świetną ofertą, niestety. Jeszcze w 2019 r. można było nabyć nową Miatę 2.0 po liftingu za 98 tysięcy, obecnie trzeba szykować bodaj 140 - poprawiło się wyposażenie standardowe, ale winne są przede wszystkim nowe regulacje dotyczące emisji CO2, które każą producentom dopłacać za każdy nadprogramowy gram emitowanego dwutlenku węgla. A kto ostatecznie za to płaci? Klient. Używki trzymają ceny, sprawdźcie na Otomoto. Ale...
5,0
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Pisałem już, że to najtańszy nowy roadster na rynku? :-) OK, zamiast Miaty RF SkyFreedom z Recaro za ok. 135 tys. (przypominam, że półtoralitrowy SkyEnergy zaczyna się coś koło 90kzł) można by kupić najmniejszego gołego Mercedesa SLC za odrobinę większe pieniądze, ale to zupełnie inny samochód jednak (i pewnie nie będzie mieć nawet kierownicy w standardzie ;-)). Praktycznie nie ma konkurencji. Alternatywnym samochodem do zabawy może być co...
3,0
~Mike
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Jako nowe auto - zupełnie bez sensu, chyba, że ktoś jest rentierem albo kolekcjonerem aut z dużym garażem i stać go na trzecie-czwarte-piąte auto w rodzinie, którego koszt utrzymania roczny jest znacznie wyższy niż korzyści z jego użytkowania. Może po prostu to auto warto wypożyczać od czasu do czasu? Jako używany już lepiej się broni - cena 50-80 tys. zł za ten model wydaje się być rozsądna, no i zawsze można auto - zwłaszcza białe z czarnym...
4,0
~Michał
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Polityka proekologiczna skutecznie zniechęca do zakupu takich aut. Ich cena rośnie z roku na rok ze względu na podatki/cła. Jako że auto to raczej zabawka i nie nadaje się jako jedyne auto w rodzinie to interes ten nie wychodzi zbyt tanio. Osobom które nie potrzebują nowinek technologicznych polecam rozważyć starsze generacje które mają wielką rzeszę pasjonatów.
5,0
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Taki wygląd w tej cenie - to niemożliwe ! Jest wiele samochodów znacznie droższych, ale niewiele przykuwa tak uwagę i jest wiele samochodów bardziej komfortowych, ale niewiele daje taką frajdę z jazdy ! Lecz zastanów się przed zakupem, niektórzy sąsiedzi mogą przestać ci mówić dzień dobry
4,0
~Piotr
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Sportowy samochód dający tyle radości za 110k to nie jest wygórowana cena jak na dzisiejsze standardy. Mógłby być troszkę lepiej wykończony w środku ale nie to było priorytetem przy projektowaniu tego modelu.
4,0
~Krzysztof
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 1.5 SKY-G 132KM 97kW
Jakosc bardzo dobra. Cena? Nie jestem zwolennikiem wielu stopni wyposazenia I windowania ceny za niewielkie udogodnienia, ale nie jest źle.
5,0
~piotr_ciekliński
Mazda MX-5 IV
Fastback RF Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Nie kupisz nowego kabrioletu za takie pieniądze, jeszcze na dodatek takiego, który się aż tak dobrze prowadzi
2,0
~gamic
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Ok, RWD, roadster, obłędny wygląd, świetna skrzynia biegów... ale reszta - nie warta tej ceny.
Mazda MX-5 IV