Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 IV (15) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~anon
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Świetna zabawka. Auto idealnie nadaje się do miejskiej jazdy, kręte drogi. Prowadzi się wyśmienicie. Po dodaniu gazu oraz skręcenie kierownicy momentalnie zaczyna dawać o sobie znać mechanizm roznicowy. Trasa bez dachu 220km/h okrutnie głośno no ale przy tej prędkości no niestety tak będzie. Podczas jazdy z zamkniętym dachem również są dość wyczuwalne przedmuchypowietrza do środka kabiny. Auto stworzone raczej do mniejszych prędkości. Przy...
5,0
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
"Swój" egzemplarz ND miałem przez 3 doby i starałem się ten czas jak najlepiej wykorzystać, nie przejmowałem się więc zużyciem paliwa i korzystałem z pełni osiągów Mazdy. Mimo dynamicznego, momentami agresywnego (wobec auta, nie innych uczestników ruchu) stylu jazdy osiągnąłem wynik na poziomie 9,1 litra. I to głównie w mieście. Dla porównania - Tigra 1.8 pali mi ŚREDNIO 9,3, a przy podobnym stylu jazdy (i bez porównania gorszych osiągach)...
4,0
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Tanio nie jest - nowy kosztowal w wypasie ~120 k zl, rabatow mazda nie daje. Teraz, przez durne normy EU wycelowane w lekkie samochody, kosztuje ~140 k zl. Przeglady roczne okolo 1000 zl, ale Mazda pozwala na kupienie oryginalnego oleju gdzie indziej co obniza ten koszt do mniej niz 900 zl. Samochod ma 5 lat gwarancji. Wiec innych wydatkow nie ma. Poza oponami, ktore kosztuja bardzo znosnie bo 205/45R17 to dosc popularny rozmiar. Choc...
5,0
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Najtańszy roadster na rynku, duża przyjazna społeczność fanów modelu, którzy chętnie pomogą i doradzą. No i silnik jest - jak na samochód sportowy - bardzo oszczędny. Przy "normalnych" dojazdach do pracy pali mi ok. 8-8,5 l/100km (bez jakiegoś strasznego oszczędzania się na ekspresówce). Przy przepisowej jeździe w trasie schodził do 5,7.
4,0
~Mike
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Nie jest tanio i już nie będzie - Mazda słynie raczej z wyższych a nie niższych kosztów serwisowania, tym bardziej tak nietypowego modelu. Garażowanie tego auta między listopadem a marcem też raczej trzeba sobie wliczyć w koszty całości przedsięwzięcia. Ale podobno w przypadku Miaty szczęśliwi jej posiadacze na koszty nie patrzą :).
4,0
~Mateusz
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Kosztów przy tym samochodzie jest niewiele :) Klocki hamulcowe i tarcze nie kosztują dużo. Oleju dolewać praktycznie nie trzeba, opony są tanie i jest wiele dobrych, pasujących modeli. Jeśli ktoś będzie się zastanawiał nad felgami to już troszkę cięższy temat.
5,0
~Piotr
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Spalanie mnie bardzo miło zaskoczyło. Można jeździć po mieście i zapomnieć, że jeździ się sportowym, bądź co bądź, samochodem. Chyba, że ktoś urządza wyścig spod każdych świateł - wtedy może być ciężko zejść poniżej 10l :)
5,0
~Krzysztof
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 1.5 SKY-G 132KM 97kW
Samochód nie należy do najtanszych. Koszt paliwa, przy spokojnej jezdzie, nie jest wysoki. Biorac po uwagę wzrosc cen benzyny, to jednak kosztuje.
5,0
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Na trasie przy spokojnej jeździe 90 - 100 km/h spalanie 5,7 l/setkę. W mieście przy spokojnej jeździe ok . 8 l. Na torze podobno 30 l/sto.
5,0
~piotr_ciekliński
Mazda MX-5 IV
Fastback RF Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
W swojej klasie nie ma tańszego samochodu, pali maluteńko, serwis tańszy niż VAG.
Mazda MX-5 IV