Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 IV (11) - Ergonomia

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Mam wersję z fotelami Recaro, więc o nich się wypowiem. Świetne. Jak dotąd najlepsze fotele spośród samochodów którymi jeździłem. Dzięki dobremu trzymaniu bocznemu, plecy się tak nie męczą w trakcie jazdy i nie bolą po 100km. Fakt, jak ktoś jest grubszy, może mieć problem z wpasowaniem się w siedzisko. Dlatego radzę się przed kupnem przymierzyć do foteli. Minus ergonomiczny za wyłączanie obsługi dotykowej w systemie audio/navi podcas jazdy....
3,0
~Mike
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Z całym ogromnym szacunkiem dla inżynierów Mazdy. Jak nie chcesz mieć zwyrodnienia kręgosłupa, to nie możesz spędzać kilku tysięcy godzin w tym samochodzie rocznie, nawet jeśli nie jesteś zbyt rosły i tęgi. Na pewno to autko wymusza odchudzanie - jak ważysz powyżej tych 80 kg, to nie czujesz się w Miacie dobrze. Podobnie jak mierzysz powyżej 180-185 cm, no ale tu już skrócić się siebie nie da - no nie jest to auto dla każdego :). Zakres...
4,0
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Ergonomia naprawdę niezła, wszystko pod ręką (trudno, żeby było inaczej w tak małym aucie :D). Łatwo sterować systemem multimedialnym z poziomu dżojstika, ale niestety ekran dotykowy przestaje być dotykowy, gdy ruszymy z miejsca - idiotyczny zabieg, który w żaden sposób nie poprawia bezpieczeństwa, a w praktyce uniemożliwia pasażerowi sterowanie systemem multimedialnym podczas jazdy. Pewnie ogarnięty elektronik zdejmie taką blokadę w kilka...
4,0
~piotr_ciekliński
Mazda MX-5 IV
Fastback RF Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Dobrze że ma jeszcze trochę fizycznych przycisków i pokręteł, ale sam infotainment jest już mocno leciwy, nie chodzi zbyt szybko, nie jest intuicyjny, nie ma zbyt dużo współcześnie standardowych funkcji, jego obsługa dotykowa tylko w trakcie postoju to kiepski żart. Niektóre fizyczne przyciski są porozmieszczane w aucie bez ładu i składu.
5,0
~Michał
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Wszystko jest pod ręką kierowcy, duże intuicyjne pokrętła sterowania klimatyzacją, 10 razy lepsze niż przyciski dotykowe. Sterowanie multimediami za pomocą pokrętła również świetne, wymaga przyzwyczajenia ale potem nie chce się wracać do ekranów dotykowych. Przyciski po pewnym czasie zna się na pamięć zatem nie trzeba odrywać wzroku od drogi.
3,0
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Byloby wzorowo, gdyby nie to, ze ogromny schowek jest miedzy fotelami, co wymaga wykrecania sie, by do niego siegnac. Tak samo gniazdo 12V w nogach pasazera, sieganie tam to gimnstyka wymagajaca odpieca pasow. Ale ogolnie schowkow jest mnostwo - za fotelami na rzeczy rzadziej uzywane, pod lokciem na telefon i okulary, miedzy fotelami na wszystko.
2,0
~gamic
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Brak. Przyciski sterowania multimediami : chyba dla karłów - trzeba nie lada ekwilibrystyki by sięgnąć do przycisków. Ręczny - chyba dla pasażera - bo za daleko i za bardzo z przodu. Sterowanie szybami w drzwiach - też dla karła... za bardzo w tył schowane. Obudowa włączników szyb - za bardzo wystaje do wnętrza auta - uwiera w kolano.
4,0
~Piotr
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Wszystko pod ręką, obsługa intuicyjna, przyzwyczaiłem się nawet do sterowania komputerem przy użyciu yojsticka tak bardzo, że zapomniałem o tym, iż ekran jest dotykowy. Minusem jest brak schowka pasażera, czasem by się jednak przydał i byłby wygodniejszy niż schowek między fotelami z tyłu.
5,0
~Krzysztof
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 1.5 SKY-G 132KM 97kW
Nareszcie ktoś (Mazda) pomyslal o podporce dla lewej stopy. W poprzednich samochodach musialem szukac miejsca. Jest mały problem z prawa stopa, przy jezdzie bez przyspieszania I przy wlaczonym tempomacie. Wszystko w zasiegu rak, bardzo przydatna regulacja kolumny kierownicy przod-tyl.
4,0
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Jak w kokpicie F16 - wszystko pod ręką. Nie ma stu schowków ? - to nie jest dostawczak ! Wchodzenie i wychodzenie wymaga co prawda pewnej ekwilibrystyki, ale jak już siedzimy to jest wygodnie, mimo, że prawie na asfalcie.
Mazda MX-5 IV