AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
MX-5
III
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda MX-5 III
(18) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
8
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Jedzie jak po szynach, a gdy wyłączy się ESP, to jeździ bokiem, ale wciąż jak po szynach :) Świetnie czuć, co dzieje się z autem. O dziwo zawieszenie jest bardzo komfortowe, spokojnie nadaje się do jazdy, na co dzień po naszych drogach. Nie wiem, jaka jest dokładnie wysokość prześwitu, ale na oko mniej więcej taka sama jak w BMW serii 3 E46, wiec można spokojnie jeździć po naszych drogach, jeśli uważa się, na co większe kratery w...
Dodane
16 lat temu
5,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Nie za twardo, nie za miekko. Idealny rozklad masy + tylny naped ze szpera i w efekcie nieustajacy usmiech na twarzy. Genialna jest zabawa w przechodzenie z neutralnosci w nadsterownosc i kontrolowanie tego przy uzyciu gazu. Czym wiecej zakretow tym lepiej. Jesli uwazasz ze MX5 jest wolna, powinienes znalesc bardziej kreta droge, do tego wlasnie jest MX5. U mnie kontrolka ESP/ASR swieci sie codziennie. Na sliskim/pofaldowanym/luznym trzeba...
Dodane
16 lat temu
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Zawieszenie oraz układ jezdny jest legendarny, auto prowadzi się rewelacyjnie. Miałem okazję pojeździć na torze, wrażenia niezapomniane. Układ ESP (można go wyłączyć) bardzo pomaga w bezpiecznym prowadzeniu samochodu, można soba pozwolić na bardzo dużo, nawet na publicznej drodze, np. szybkie pokonywanie zakrętów, gdzie większość samochodów wypada z drogi.
Dodane
4 lata temu
4,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Kupiłem samochód na gwincie Tein Flex. Po ustawieniu geometrii prowadzi się bardzo dobrze. Samochód jest bardzo stabilny nawet przy większej prędkości. Jednocześnie łatwo skręca gdy go o tym prosimy. Poślizg osi tylnej rozwija się nagle i łatwo się obrócić. Kontrolę trakcji lepiej nie wyłączać.
Dodane
4 lata temu
5,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Bardzo dobry, mam obniżone sprężyny Eibacha i mimo to komfort resorowania jest całkiem znośny, a przyczepność bardzo dobra. Autko tylko lekko się buja na boki, w porównaniu do zwykłej osobówki nie buja się wcale. Oczywiście praw fizyki nie oszukasz, dlatego ostrożnie gdy śliska nawierzchnia.
Dodane
7 lat temu
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Gokart. Jak przejechałem nim jednorazowo ponad 500 km to nie byłem specjalnie zmęczony. Ale nie jest to auto na bardzo długie trasy. W zimie trudno nim się poruszać. Bardzo szybko zrywa przyczepność pomimo dobrych zimowych opon. Jest poza tym nisko zawieszony.Zbyt nisko na polskie drogi i krawężniki.
Dodane
13 lat temu
5,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
50%/50%, szpera, amortyzatory Bilstein i 20-letnie doświadczenie wyklucza jakiekolwiek negatywy. Chcę jechać bokiem - jadę. Chcę po szynach - jadę po szynach. Moim drugim samochodem jest Outlander turbo. Moc większa, 4WD, ale gdzie mu do frajdy jaką sprawia Miatka.
Dodane
16 lat temu
4,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Nie wiem czy mój egzemplarz (sprowadzony ze Stanów) miał inne zawieszenie, ale mój nie pewnie prowadził ze się wyższych prędkościach rzędu 180-200km/h w porównaniu do mini Coopera S mazda wychodzi bardzo kiepsko.
Dodane
5 lat temu
5,0
~sylwia
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
niski srodek ciezskosci sprawia, ze auto jest jak przeklejone do jezdni! :) a zakreciki to sama radocha - inni hamuja, a ty bez nasikania pedalu elegancko wchodzisz w zakret nie scinajac.... mmmmmmmm!
Dodane
17 lat temu
Dziennik kosztów dla
Mazda MX-5 III
Średni koszt
przejechania 100 km
45,00 zł
pb
8,7
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~solonka
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Prowadzenie to esencja MX-5. Układ kierowniczy reaguje natychmiastowo, zawieszenie to idealny kompromis między komfortem a sportem. Auto daje pełną kontrolę i ogrom frajdy.
Dodane
6 miesięcy temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda MX-5
Zobacz 1 auto
od ręki
Mazda MX-5 III
4,5 (26 ocen)
Sprawdź oferty Mazda MX-5
Wybierz nadwozie
Cabrio
Cabrio Facelifting
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda MX-5 w pigułce
Mazda MX-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda MX-5
Dane techniczne
Mazda MX-5 III
Raporty zużycia paliwa
Mazda MX-5 III
Opinie
Mazda MX-5 III
Usterki
Mazda MX-5 III
Publikacje
Mazda MX-5
Newsy
Mazda MX-5
Galerie
Mazda MX-5
Nasze pomiary
Mazda MX-5
Filmy
Mazda MX-5
Ogłoszenia
Mazda MX-5
Ceny aut używanych
Mazda MX-5
Dziennik kosztów
Mazda MX-5 III
Opinie o instalacjach LPG
Mazda MX-5 III
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda MX-5 III
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
10 ogłoszeń
używanych
11 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda MX-5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy