Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III (18) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~sklep@tapi.com.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Silnik jest świetny. Duża moc (shamowanie 154km, katalogowo 160), w połączeniu z niska masą auta tworzą naprawdę zgrany duet. Co więcej w przeciwieństwie do typowego auta Japońskiego, nie jest to wiertarka, można spokojnie jeździć na stosunkowo niskich obrotach. Przy 2000 obrotów mamy już 150 Nm, które od tego miejsca spokojnie równą linią rosną do 176 Nm przy 5098 obrotów (w katalogu podana jest większa liczba, może to być spowodowane...
4,0
~Lukas
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
1.8 trzeba potrafić wykorzystać, Początkowo jazda bokami wydaje się nieosiągalna bez strzelania ze sprzęgła, ale jak są umiejętności to ok. Warto być lekkim kierowcą, bo wtedy łatwiej. Z pasażerem nigdy nie szalałem i nie zamierzam, ale zapewne silnik byłby za słaby na takie zabawy. Trochę słabo w korku, silnik w najdolniejszym zakresie obrotowym mógł by mieć trochę więcej niutonometrów.
5,0
~sylwia
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
normalnie tzw. pszczolka! 160KM przy males masie pojazdu sprawia, ze ma sie wrazenie "plyniecia". poprzednio mialam CLK tez o mocy 163KM i musze pwoiedziec, ze zupelnie inne wrazenie - merc wydawal sie mocniejszy i bardziej czuc bylo ze przyspiesza, a MX5 ma kopa jak nie wiem a przy tym leciutenko i przyjemnie wyrywa spod swiatel jak torpeda! SUPERRRRRRR! nie wracam do CLK!
5,0
~janusz.goral@wp.pl
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW
Ktoś kiedyś napisał, że MX-5 się nie ścigamy, tylko delektujemy jazdą. 160 KM w połączeniu z genialną resztą w zupełności wystarcza do szczytowania na każdym zakręcie (sorki Asiu ;-))) Poważnie, świetna elastyczność od 1500 obr/min do samej góry, gang silnika bardziej rasowy niż w Alfie, czego więcej wymagać?
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Bezawaryjny i bezobsługowy, rozrząd na łańcuchu. Fabryczne 160KM zapewnia przyspieszenie do 100km/h w około 7-7.5s. Bez problemu można zrobić 200KM (inny kolektor, wałki, program na ECU). Spalanie na poziomie 7,5l/100km jest bez problemu do osiągnięcia, na torze spalił mi 25l/100km ale go nie oszczędzałem.
4,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Silnik wysokoobrotowy, ale to dość stara konstrukcja co za tym idzie jest bardzo żywotna, ale moc mogłaby być większa. Sportowy samochód z 2010 a w najmocniejszej wersji 160km to trochę słaby wynik. Dźwięk silnika mógłby być znacznie lepszy
4,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Brakuje mocy żeby zerwać tylną oś w poślizg chociaż rozpędza dosyć szybko. Moment obrotowy pojawia się dopiero przy 3000 obrotów. Przy niższych obrotach silnik jest bezwolny.
5,0
~piotr
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Genialnia, silnik z bezposrednim wtryskiem, niewielka masa, dobre przelozenia skrzyni i w efekcie jest lepiej niz w niejednym, duzym dieslu ,nawet na autostradzie powyzej 140 km/h.
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
160 KM przy małej masie dają dobre osiągi. Silnik kręci powyżej 7 tyś obr. Bezawaryjny, nie bierze oleju. Ładnie brzmi. Szkoda, że nie ma wersji turbo.
5,0
~wyMIATAcz
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Fajne mocne i surowe brzmienie, jedyne w swoim rodzaju. Niby zwykłe 2 litry bez fajerwerków, a potrafią wiele.
Mazda MX-5 III