Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW 2009-2015 (5) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Zawieszenie oraz układ jezdny jest legendarny, auto prowadzi się rewelacyjnie. Miałem okazję pojeździć na torze, wrażenia niezapomniane. Układ ESP (można go wyłączyć) bardzo pomaga w bezpiecznym prowadzeniu samochodu, można soba pozwolić na bardzo dużo, nawet na publicznej drodze, np. szybkie pokonywanie zakrętów, gdzie większość samochodów wypada z drogi.
4,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Kupiłem samochód na gwincie Tein Flex. Po ustawieniu geometrii prowadzi się bardzo dobrze. Samochód jest bardzo stabilny nawet przy większej prędkości. Jednocześnie łatwo skręca gdy go o tym prosimy. Poślizg osi tylnej rozwija się nagle i łatwo się obrócić. Kontrolę trakcji lepiej nie wyłączać.
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Gokart. Jak przejechałem nim jednorazowo ponad 500 km to nie byłem specjalnie zmęczony. Ale nie jest to auto na bardzo długie trasy. W zimie trudno nim się poruszać. Bardzo szybko zrywa przyczepność pomimo dobrych zimowych opon. Jest poza tym nisko zawieszony.Zbyt nisko na polskie drogi i krawężniki.
4,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Nie wiem czy mój egzemplarz (sprowadzony ze Stanów) miał inne zawieszenie, ale mój nie pewnie prowadził ze się wyższych prędkościach rzędu 180-200km/h w porównaniu do mini Coopera S mazda wychodzi bardzo kiepsko.
5,0
~wyMIATAcz
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Kocha płaskie i kręte nawierzchnie. Jak w gokarcie. Dzieło sztuki.
Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting