Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW 2009-2015 (5) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~chebum
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Bardzo drogi samochód. Wymiana klocków w ASO - 500zł sama roboczyzna. Bardzo drogie części. Pianka oparcia fotela - 1800zł, albo 1600 po zniżce w sklepie internetowym. Cały fotel - 23 tys! Słaba dostępność części. N.p. bardzo trudno o tuleje wahacza. Bardzo wysokie spalanie. Zbiornika paliwa wystarczy dojechać z Warszawy do Lublina. Na powrót nie koniecznie.
3,0
~Andrzej
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Ok 10 litrów w mieście i 6.5 na trasie przy 90km/h, uważam że powinno być niższe biorąc pod uwagę że samochód waży 1000kg Ceny części kosmicznie drogie, brak zamienników. Np. Kpl wahaczy na tył ok 3000zl za jedną stronę. Tym autem łatwo rzucić bokiem i uderzyć w krawężnik
4,0
~wyMIATAcz
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Ładnie pali, ale decydując się na to autko, nie należy być centusiem co do wydatków na paliwo. Ekologiczne auto pośród innych sportowych bolidów.
5,0
~monkahead
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Na razie samochód absolutnie bez kosztowy, nic się nie popsuło. Ceny podzespołów nie są droższe niż do innych japońskich samochodów.
5,0
~tołdi
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Kto kupuje takie auto patrząc na spalanie. Ale jak na osiągi jest bardzo dobrze. Ceny części i serwisu - przeciętne.
Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting