Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW 2017-2021 (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KenLee
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Świetne prowadzenie porównywalne z X-ami BMW. Zawieszenie jędrne i sprężyste ale nie przesadnie twarde. Z tyłu niezależny zawias w przeciwieństwie do nowszych mazd CX-30, 50 i 60, gdzie producent zastosował tanią belkę skrętną. Mam komplet kół 19" na lato i 17" na zimę i czuć różnicę. 17-tki z wysokim profilem lepiej tłumią na dziurawych wiejskich drogach 10-tej kategorii odśnieżania. W każdej innej sytuacji 19" sprawują się równie dobrze, lub...
5,0
~Paweł
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Bardzo dobrze się trzyma drogi jak na taki wysoki SUV. Najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie. Konkurencją jest tylko Subaru Forester XT który też jest swietnym autem w prowadzeniu. Mazda CX-5 jedzie jak poszynach. Milimalnie się przychyla w zakrętach. Uczucia przy prowadzeniu prawie jak w sedanie z tym ze wyżej się siedzi. Autem nie buja na boki itd. Jest bardzo dobrze.
5,0
~Kamilloeus
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Super, jest bardzo dopracowany i dobrze wyciszony, miękko wybiera nierówności, nie dobija na dziurach. Autem się płynie. Układ kierowniczy responsywny. Jak na SUV-a stabilnie wchodzi w zakręty. ( przeciwieństwo Lexusa NX i Mercedesa GLC ) jest prawie tak dobry jak w BMW X3 ( niestety cena powyżej 200 tyś.) Naprawdę jazda CX5 to sama przyjemność.
3,0
~Grzegorz
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Nie jest to auto które w zakrętach idzie jak po przysłowiowych szynach. Wynika to oczywiście także z wysoko wiszącego środka ciężkości. Generalnie zakręty które poprzednim (nisko zawieszonym peugeotem 407) robiłem bez zdejmowania nogi z gazu teraz muszę zdecydowanie odpuścić z prędkością.
4,0
~Damian
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Podwozie oceniam dość wysoko. Podczas jazdy na rondzie i przy szybkich szykanach auto się przechyla, ale to raczej cecha tej klasy samochodów, niż wada modelu. Na co dzień komfort jest akceptowalny, a pewność prowadzenia w zakrętach wystarczająca. Poza tym zawieszenie pracuje z umiarkowaną głośnością.
5,0
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Auto prowadzi się idealnie. G-Vectoring Control sprawia, że rzeczywiście czuć jak auto poddaje się woli kierowcy. Prowadzi się pewnie nawet przy większej prędkości na zakrętach.
5,0
~Tomek
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
mega precyzyjny - zawieszenie niesamowicie jędrne - doskonale czuć jezdnię ale nie oznacza to że jest twarde i komfort jazdy jest wysoki
5,0
~Walis
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Spisuje się ok,adekwatnie do gabarytów i przeznaczenia pojazdu.AWD działa bez prawidłowo,podobnie jak odłączanie 2 cylindrów przy mniej wysilonej jeździe.
5,0
~jarecki_68
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Przewidywalny. Auto na zakrętach nie przechyla się na boki. Prowadzi się zdecydowanie lepiej niż wiele inny aut tego typu.

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 23

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Zbych
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Twardy na 19". Na poprzecznych nierównościach tył podskakuje.
Mazda CX-5 II SUV