Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW 2017-2021 (17) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Damian
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Skrzynia, to jakaś masakra. Jak jadę bardzo spokojnie, to jest OK - działa praktycznie niewyczuwalnie. Jak grzeję bardzo szybko po zakrętach, to spóźnia redukcję przy hamowaniu (nie pomaga hamując silnikiem). Jednak w każdym stopniu pośrednim, to jest jakieś nieporozumienie. Przykładowo podczas dość spokojnej jazdy, kiedy próbuję dodać trochę gazu w zakręcie, to jakkolwiek bym tego nie robił, skrzynia jest na złym biegu lub własnie zmienia...
5,0
~KenLee
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Sześciobiegowy tradycyjny hydrokinetyk pracuje płynnie i spokojnie. Dla uzyskania wysokiej dynamiki wymaga zdecydowanego operowania gazem gdyż wolnossący silnik musi mu podać odpowiednią ilość momentu, a ten bierze się z obrotów. Generalnie, sposób pracy łatwo kontroluje się gazem. Zmiany biegów wyraźnie wyczuwalne przy zimnym oleju, potem bardzo płynne. Tryb "sport" faktycznie podbija dynamikę i trzyma niższe biegi. Nowoczesne dwusprzęgłówki...
5,0
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Jak na tak prosty układ jest zadziwiająco płynna, drążek chodzi idealnie. Może przycisk sport mógłby być umieszczony gdzie indziej, żeby go łatiwej można było aktywować, jak np. chce się dynamicznie wyprzedzić. Trochę za mała inercja tempomatu (gdy nie wymusi się manualnej jazdy na biegu 6, tempomat bardzo szybko przyspiesza, redukując nawet o dwa biegi, co może być niekomfortowe i sprawia, że silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty).
4,0
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Pracuje ciągle sprawnie, natomiast moje niewygórowane wymagania odnośnie tego elementu sprawiają, że nie ma się do czego przyczepić, może poza tym, że przełącznik do jazdy sportowej mógłbym być w bardziej dostępnym miejscu np. na gałce.
3,0
~Maciej
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Chyba najsłabszy punkt auta. Przy spokojnej jeździe ociąga się ze zmianą. Przy dynamicznej reaguje zbyt wolno. Najbardziej boli brak łopatek, które w takich momentach ratowałyby sytuację. A taki CX3 ma łopatki...
4,0
~Kamilloeus
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Idealny do płynnej i spokojnej jazdy, zapewnia dobry komfort. Przy nagłym przyspieszeniu niestety potrzebuje trochę czasu by zareagować ale mi to aż tak nie przeszkadza. Podobno jest trwała.
4,0
~MariuszKol
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Skrzynia biegów zestrojona ekologicznie, działa płynnie. Aby przyspieszyć trzeba zdecydowanie operować pedałem gazu albo przełączyć w tryb sportowy.
5,0
~Kuba
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Skrzynia sprawuje się dobrze. Jak jest za wolno to przełączam na tryb sport i jeszcze nie miałem potrzeby samodzielnego przełączania biegów.
4,0
~jarecki_68
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Klasyczna, bardzo trwała konstrukcja. Wystarczająco szybka do tego samochodu. Zawsze można przejść w tryb ręczny.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
9,7
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Zbych
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Przyjemnie zmienia biegi, mogłaby być szybsza ale to klasyczna hydraulika, a co ważne bezawaryjna.
Mazda CX-5 II SUV