Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW 2017-2021 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kamilloeus
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Wolnossąca 2,5 litrówka jest wystarczająco dynamiczna, dobrze się zbiera od zera, trochę jej brakuje momentu obrotowego zwłaszcza do 2 tyś. obr./min. i przy wyższych prędkościach. Można nią jeździć szybko lecz się nie ścigać - niestety z 2,0 turbo nie ma szans. Gdy się silnik piłuje aby nagle wykrzesać te 258 Nm momentu obrotowego słychać jak motor wyje - ale z powodu dobrego wyciszenia nie jest to aż takie drażniące. W trybie sport czasami...
5,0
~KenLee
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Wolnossące 2,5 litra to dziś ewenement. Nie ma tu turbo-kopa przy średnich obrotach, ale nie ma też żadnej turbo-dziury. Jest liniowy przyrost mocy, wysoka kultura pracy i cisza podczas normalnej jazdy (mimo wszystko szkoda, że w Europie nie ma do wyboru uturbionej wersji 265 KM dostępnej w pozostałych częściach świata). Wyprzedzanie bezproblemowe, ale jak w każdym wolnossaku jest wtedy znacznie głośniej. Odgłos pracy przyjemny. Zużycie oleju...
5,0
~Grzegorz
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Ja bardzo go polubiłem. Jednostka o dwóch twarzach, pierwsza to standardowa jazda gdzie automat ustawia bardzo niskie obroty, żeby ekonomia i cisza w aucie była na bardzo dobrym poziomie. Tyle tylko że ten tryb sprawia wrażenie mega ospałości. Na szczęście jest druga twarz tego silnika, żeby ją ujrzeć wystarczy nie bać się pedału przyspieszenia i dynamicznie po prosty wcisnąć go do końca. Nagle wrażenie że ktoś podmienił nam motor auto zbiera...
5,0
~Damian
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Pod względem silnika mogę powiedzieć same dobre rzeczy. Oczywiście nie ma turbodoładowania, więc jak się go nie wkręci wysoko, to nie jedzie, no i przy prędkości niedopuszczalnej nigdzie w Polsce to szału nie ma (choć pojechał mi szybciej, niż mówi katalog). Jeśli jednak skrzynia akurat nadąża, to można się autkiem fajnie pobawić, powyprzedzać i ostro pojechać górską drogą. Do tego, jak się nie szaleje, to pali 8 litrów. 4x4, prawie 200 koni i...
5,0
~jarecki_68
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Było 2,5 w 6 i jest 2,5 w CX-5. Klasyka. Silnik wolnossący, pracujący liniowo i przyjemnie brzmiący o ile go słychać, bo samochód jest bardzo dobrze wyciszony. Daje możliwość wysokiego wkręcenia i jazdy dynamicznej. Przy czym brzmi bardzo przyjemnie. Jednak stworzony jest do jazdy standardowej, gdzie automat ustawia bardzo niskie obroty, żeby ekonomia i cisza w aucie była na bardzo dobrym poziomie.
4,0
~Rafał
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Troszkę za bardzo trzęsie. Trzęsienie jest naprawdę minimalnie odczuwalne na kierownicy. Rozumiem, że pod maską 194 konie, ale może dałoby się to jakoś wygładzić. Dlatego nie 5 gwiazdek, bo poza tym to kawał dobrej maszyny. Czułość funkcja iStop mogłaby być ustawialna, tj. żeby powiedzieć jej, żeby mimo wszystko wyłączał przy działającej klimatyzacji lub gdy jest zimno na zewnątrz.
5,0
~Walis
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Moim zdaniem fajnie mieć te świadomość że ma się konkretny silnik zamiast wynalazków typu 1.2itp.. 2.5 litra prawie 200KM. Powinno zadowolić większość użytkowników, pod warunkiem że potrafią się pogodzić z brakiem Turbo .Spalanie na poziomie 9.5litra przy użytkowaniu auta 70/30( miasto/autostrada) uważam za dobre
5,0
~Kuba
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Rajdówka to nie jest ale sprawnie rozpędza się do 200km/h i tę prędkość bez problemu na "niemieckiej autostradzie" utrzymuje. Jeździłem zastępcza mazda CX-5 z silnikiem 2.0 i manualną skrzynią biegów w sumie przez 3 tygodnie i brakowało mocy przy wyprzedzaniu.
5,0
~Maciej
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
2,5 robi co do niego należy. System odłączania cylindrów w praktyce sprawuje się bardzo dobrze. Cichy przy normalnej jeździe. Start stop jeden z najlepszych - da się sterować pedałem hamulca
5,0
~Paweł
Mazda CX-5 II
SUV 2.5 SKY-G 194KM 143kW
Bardzo dobry silnik. Jak na sporą pojemność 2,5 litra jest dość oszczędny. Łatwo się wkręca na wysokie obroty. Bardzo dobrze przyspiesza ale rakieta to nie jest.
Mazda CX-5 II SUV