Kupiłem druga Mazdę Cx5 z 2023r. Od maja 2024 kiedy odebrałem samochód przejechałem około 4000km. Latem coś zaczeło klekotac w silniku pojechałem do ASO i powiedzieli ze tak ma być. Nie dawało mi to spokoju i na początku września 2024r zostawiłem auto w serwisie, po diagnostyce okazało się, że walki rozrządu i dzwigienki do wymiany. Oczywiście nie wszystkie części były dostępne, muszą sprowadzać z Japonii. Czekam już 2,5 miesiąca na części. Masakra nowy samochód i taka usterka. Zobaczymy.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Był to chyba mój ostatni samochód marki Mazda!!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
[l/100km]