Moja druga mazda. 6 z 2017 roku zrobiłem 30 000 km bez problemu. Wiedziałem co kupuję. W pierwszych dniach było super do momentu upierdliwych awarii i-stop. Serwis olał temat drugi raz próbował mnie zbyć ładowaniem akumulatora, zobaczymy po 3 wizycie. Zawieszenie stuka. Odnoszę wrażenie że serwis wyszedł z założenia że kasa zapłacona więc można odpuścić temat niech się gość buja. Generalnie na dzisiaj nie polecam. Może zmienię zdanie po skutecznym usunięciu awarii przez Mazda Wróbel w Długołęce.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to torpeda. 165KM jest ok. Wiedziałem co kupuję.
5,0
Skrzynia biegów
Manual jest o niebo lepszy niż automat.
2,0
Układ jezdny
Po 3000 tys km stuki i trzaski z zawieszenia. Czekam na diagnozę serwisu.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Jest świetnie.
5,0
Ergonomia
Jest ok, brak haczyków na zakupy w bagażniku. Można przeżyć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla rodzinki 2+2 idealne
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do Mazdy 6 2017 - super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zobaczymy po kilku latach.
2,0
Stosunek jakość/cena
Problemy z i-stopem, problemy z zawieszeniem. Auto wyjechało z salonu 11.09.2024 z przebiegiem 6 km. Serwis nie wie o co chodzi, smutne bo psuje to efekt wow z pierwszacy dni użytkowania.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5 awarii i-stop od 11.09 do 26.10 2024. Stuki z zawieszenia. Liczę że po najbliższej wizycie w serwisie (trzeciej z tym samym problem) sprawa zostanie załatwiona. Obym się nie przeliczył
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory auto jeździ
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
[l/100km]