Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Tomasz, 5 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Daje radę ale mógłby mieć odrobinę więcej mocy. Wersja 2.5 zrywa asfalt
5,0
Skrzynia biegów
Manual śmiga ładnie
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Piękna czerń jeśli jest umyta.
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj dodam. Wchodząc do dużego auta wszystko było dosyć duże, ale z kamerkami 360 to jak prowadzenie gocartu. Wszystko widać. Powiadomienia jeśli się ktoś lub coś zbliża są i generalnie wszystko widać jak na dłoni na kamerkach.
4,0
Ergonomia
Tutaj dodałbym może że jako przedstawiciel ludzkości o troszkę niższym wzroście wydaje mi się że podłokietnik mógłby być troszkę dłuższy. Jest wygodnie, kierownica jest przyjemna w dotyku i w jeździe ale ten kawałek łokcia troszkę mi wisi i wpija się w podłokietnik w taki śmieszny sposób że wiem gdzie będzie wgłębienie po kilku latach. Już teraz po dwóch latach jest takie miejsce gdzie zawsze trzymam łokieć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jest super. Ciepło kiedy ma być ciepło, zimno bardzo szybko z A/C. I ogrzewane siedzenia i kierownica bajka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie miejsca dość dla całej rodziny. Z doświadczenia nasz bagażnik zawsze coś wozi. Można się nawet zapakować do środka w trójkę z dwumetrowym materacem z Jyska i fotelikiem dla młodego człowieka.
3,0
Wyciszenie
W mojej wersji byłoby super gdyby było troszkę ciszej w środku. Jednak słychać zewnątrz, a przy zimowych oponach nawet dosyć intensywnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest normalnie. Nie jest super drogo, nie jest za tanio. Generalnie jest to Tatowóz. Utrzymanie finansowe jest spoko. Utrzymanie czystości... no, mogłoby być lepiej z naszej strony
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość wykończenia. Naprawdę fajny samochód w swojej cenie i klasie. Zawsze jest lepiej jak jest taniej ale on jest po prostu dobry, wygodny i ma te rzeczy które są najważniejsze dla nas.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie jest OK, ale system iStop jest najgłupszą rzeczą pod słońcem która wyłączyła nam już dwa razy silnik w miejscach w których nie powinna po zwalnianiu bez zatrzymywania. Były też kontrolki ale nic się nie zepsuło odpukać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważnych rzeczy nic takiego się nie wydarzyło ale samochód nowy na gwarancji więc chyba byłoby niedobrze. Bateria w kluczyku raz ale to chyba nasze szczęście.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 II SUV Facelifting