Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

RAFAL, 10 miesięcy temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
niezłe auto ale nie każdemu przypadnie do gustu
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę brakuje mocy przydałoby się turbo do miasta wystarczy
4,0
Skrzynia biegów
mogłaby być szybsza do dwusprzęgłowej trochę brakuje
5,0
Układ jezdny
dobrze się prowadzi
4,0
Karoseria
pod lampą widać niedoróbki lakiernicze (pokazał mi znajomy prowadzący warsztat)
Komfort
5,0
Widoczność
dobra
5,0
Ergonomia
dobra
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca
5,0
Wyciszenie
dobrze wyciszone auto
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok
5,0
Stosunek jakość/cena
dobra jakość wykończenia
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4 gwiazdki za immobilizer który trzeba było wymienić 3 m-ce po zakupie nowego auta
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto ma 6 miesięcy

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 II SUV Facelifting