Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Klimczak, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto wygodne, reprezentacyjne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2 l niestety jest tzw. mułowaty :-(
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
Tutaj chyba mam najwiecej zastrzeżeń. \ Do prędkości 140 jest ok, ale powyżej auto staje się bardzo bujne. Dziwne uczucie pływania co niestety sprawia, że boimy sie jeżdzić szybciej nawet na autostradzie :-(
4,0
Karoseria
Nie najgorsze, ale również nie najlepsze.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Prawidłowa aczkolwiek profilowanie siedzenia w odcinku lędźwiowym mogłoby być lepsze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca i przy dłuższej jeżdzie jest komfort.
4,0
Wyciszenie
Prawidłowe, aczkolwiek na sporadycznych nawierzchniach jest nieco głośniej, aniżeli w konkurencyjnych autach z tego segmentu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie dużo większe aniżeli w informacjach ofertowych.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena niestety ale wygórowana.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt kótki okres by oceniać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt kótki okres by oceniać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 II SUV Facelifting