Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Johny, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygoda osiągi oraz komfort podróżowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Tak jak wspominałem stuki w silniku przy niecałych 3 000 km
3,0
Całokształt
Ogólnie auto oceniam dobrze jeżeli chodzi o komfort podróżowania i osiągi a także spalanie paliwa jednakże silnik o którym wspomnę poniżej powoduje iż jestem zdegustowany
Wrażenia
1,0
Silnik
Auto odebrane 31 lipca tego roku. Po zrobieniu 2400 km stwierdziłem iż czas na wymianę oleju po tak zwanym dotarciu. Olej wymieniłem w ASO i po wyjeździe zaczęła się jazda. Silnik zaczął chodzić nieco szorstko a po przyjeździe do domu usłyszałem stuki w silniku. Umówiłem się w ASO na diagnozę i okazało się że uszkodzenia doznał sworzeń tłokowy na czwartym cylindrze bądź też panewki. Jednakże w mailu od ASO otrzymałem informację że jest to sworzeń tłoka i wymieniać będą silnik krótki, czyli sam dół bez głowicy...dramat ... Minimum co powinni zrobić to wymienić kompletny silnik a przy takim przebiegu jako Marka aspirująca do premium wymienić samochód na nowy
5,0
Skrzynia biegów
Jak na chwilę obecną wszystko w porządku ale co można powiedzieć po przejechaniu 3000 km
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi ogólnie jestem zadowolony
5,0
Karoseria
Lakier i elementy z piano Black wiadomo delikatne
Komfort
5,0
Widoczność
Szyby i lusterka duże, dodatkowo kamery z przodu i z tyłu ułatwiają parkowanie
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki i intuicyjnie zaplanowane. System info rozrywki też na dobrym poziomie łączność Bluetooth zapewnia bezprzewodowe połączenie się z Apple carplay i Android auto.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja chłodzi bardzo dobrze natomiast jeżeli chodzi o ogrzewanie nie miałem możliwości sprawdzenia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy 176 cm wzrostu przestrzeni jest pod dostatkiem
5,0
Wyciszenie
Jest naprawdę cicho i przyjemnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie ciężko opisać auto ma dopiero 3000 km
1,0
Stosunek jakość/cena
Patrząc na fakt iż usterka silnika wystąpiła przy niecałych 3 000 km wygląda to słabo a wręcz beznadziejnie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobniejszych rzeczy na razie nic się nie dzieje
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterka tak ważnego elementu pojazdu jakim jest silnik w tak wczesnym stadium jego użytkowania a także przy tak niskim przebiegu nie może dobrze świadczyć

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 II SUV Facelifting