Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Piotr, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ilość miejsca w środku
5,0
Całokształt
fajny samochód z bardzo dobrymi matrycowymi ledami
Wrażenia
4,0
Silnik
cichy i komfortowy, mógłby być mocniejszy, ale do normalnego użytkowania w zupełności wystarczy. Jest ekonomiczny
5,0
Skrzynia biegów
dobrze pracuje
5,0
Układ jezdny
precyzyjny i komfortowy
5,0
Karoseria
po prostu ładna
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra zwłaszcza z pomocnikami typu czujniki parkowania i kamera 360 stopni
5,0
Ergonomia
wygodny w użytkowaniu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać nic ująć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zaskakująco dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
przy normalnym użytkowaniu niesamowite wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczne spalanie, nie wiem jeszcze jak z ekonomią serwisowania
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry samochód zmontowany w Japonii
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kompletnie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero awarii

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 23

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting