Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

dant, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Obejrzałem wiele samochodów zanim zdecydowałem się na Mazdę. Przekonała mnie bogatym wyposażeniem, designem wnętrza, wyglądem zewnętrznym i pojemnością bagażnika. Według mnie stosunek wyposażenia do ceny był najkorzystniejszy. Po pół roku użytkowania Mazda potwierdziła mój wybór. Dobrze się prowadzi, zero problemów technicznych. Średnie spalanie 8,6l/100km (jeżdżę dużo krótkich odcinków w mieście). Dla mnie komfort jazdy jest bardzo dobry. Bardzo podoba mi się jakość wykończenia wnętrza. Moim zdaniem długo będzie eleganckie. Moim zdaniem wygląd samochodu w środku jest nawet ważniejszy niż na zewnątrz (zdecydowanie dłużej oglądam go od środka). Brak niepotrzebnych bajerów, które w sumie rozpraszają w czasie jazdy. W tej cenie trudno znaleźć samochód z kamerą 360 stopni i takim wyposażeniem. Head up display to fajny bajer.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zero problemów, dobrze wyciszony. Jadąc wieczorem po mieście odcinek około 10km bez korków spalanie na poziomie 6,5l/100km. Dla mnie 165KM wystarcza. Obecnie przy dużej sieci dróg ekspresowych i autostrad moc silnika nie ma tak dużego znaczenia jak kiedyś.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag do skrzyni. Nic się nie dzieje. Zmienia biegi płynnie. Nie czuć momentu zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Bez problemu przesiadłem się z kombi na SUV-a. Prowadzi się dobrze. Żadnych stuków
5,0
Karoseria
Jak na razie OK.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność przy parkowaniu poprawiają kamery, w czasie jazdy pomaga sygnalizacja pojazdu w martwym polu (chociaż lusterka mają duże pole widzenia). Siedzi się wysoko więc widoczność jest ogólnie dobra.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Po ekranie dotykowym w Skodzie trochę trwało zanim przyzwyczaiłem się do pokrętła na środkowej konsoli ale teraz jestem zadowolony. Mniej odrywania wzroku od jezdni, zwiększa bezpieczeństwo. Może trudniej wybrać cel w nawigacji ale korzystam z nawigacji Google i przed jazdą wstukuję adres na telefonie. Nawigacja fabryczna jest Ok ale mówi jak kiedyś Papież Benedykt do Polaków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa sprawnie. Ogrzewanie też.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest w sam raz, z tyłu mogłoby być więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
Do 120km/h jest OK. Powyżej szum powietrza i opon robi swoje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko koszty benzyny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze mogłoby być taniej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 II SUV Facelifting