Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Adrian, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : jakość wykonia wewnątrz
4,0
Całokształt
Ogólnie auto dobrze wykonane. Materiały wysokiej jakości, samochód będę zawsze porównywał do BMW bo z ta marką jestem cały czas związany. Żona dla koloru przesiadła się na Mazdę :). Większych zastrzeżeń nie mam, poza: 1. kierownica jest ogrzewana tylko częściowo, co uważam za totalną porażkę. Nieprzyjemne uczucie dla rak przy manewrach skręcania i parkingowych, nagle z ciepłej łapiesz zimną część kierownicy. Gdyby,m samochód kupował w zimie, i to sprawdził, do zakupu by nie doszło. Jak poinformował mnie sprzedawca we wszystkich Mazdach tak jest, w BMW nie :). 2. Czujniki ciśnienia w kołach sygnalizują jedynie spadek ciśnienia, a nie pokazują jaka jest wartość cienienia w ogumieniu, według mnie też do poprawy... 3. Ten silnik trochę za mułowaty do takiego samochodu, niestety z szyberdachem od ręki był tylko taki model dostępny więc jest kupiony. 4. Klapka wlewu paliwa wykonana z blachy jak puszka od coli 5. Maska silnika mogła by być na amortyzatorach , a nie podpierana na patyk :) Poza tym na razie żadnych uwag :)
Wrażenia
3,0
Silnik
Słabe osiągi jak na to auto, trzeba kręcić na wysokie obroty, żeby jakoś to jeździło
4,0
Skrzynia biegów
4 gwiazdki tylko dlatego że 6 biegowa i nie dorównuje skrzyniom dwu sprzęgłowym, i zostaje w tyle za 8 biegowym ZF. Ale ogólnie nie mam zastrzeżeń, bieg zmienia płynnie nie szarpie.
5,0
Układ jezdny
Fajnie zestrojone zawieszenie, czujesz, że jedziesz i masz kontakt z nawierzchnią, poręczna w manewrowaniu.
5,0
Karoseria
bez zastrzeżeń
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, poręcznie rozlokowane, niewiele brakuje do ergonomii BMW
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
poza tym, że kierownica nie jest ogrzewana na całym obwodzie to nie mam zastrzeżeń, fotele szybko się nagrzewają wentylacja pracuje ok, zawsze kupuje auta z szyberdachem co poprawia wymianę powietrza we wnętrzu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca
5,0
Wyciszenie
jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie nie mogę ocenić bo nic się z autem nie dzieje, zużycie paliwa na akceptowalnym poziomie , średnio 7,3 na 100 km. Napęd tylko na przód.
5,0
Stosunek jakość/cena
tak z 10% mogła by być tańsza, szkoda, że polityka Mazdy nie jest skierowana na wyższe upusty cenowe, zawsze to klienta dopieszcza :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 II SUV Facelifting