4 Gwiazdki. 5 może dostać auto klasy premium. Tu do premium brakuje jednak trochę. I nie chodzi o znaczek.
Auto ładne ok wykonane z fajnych materiałów. A czemu nie premium? Otwieranie baku? lata 80:-) Oświetlenie wnętrza na przyciski? W autach premium od dawna wystarczy zbliżyć dłoń i działa. A hitem nr jeden są dwa „patyki”. Pierwszy do podtrzymania maski. Drugi do regulacji podświetlenia zegarów:-). Natomiast skóra na fotelach, systemy bezpieczeństwa, Jakość materiałów, spasowanie, system nagłośnienia jest premium na 100%.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczający. Paliwożerny. 9/10 litrów przy mieszanej drodze. Elastyczność OK.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie jest tak szybka i sprawna jak dwu sprzęgłowe. Pewnie mniej awaryjna. Wiec co pisze. Miałem 3 takie auto i w jednym awaria była już po 60 k
5,0
Układ jezdny
To jest premium. Podobnie jak w BMW odczucia
5,0
Karoseria
Mi się podoba. Jakość za wcześnie oceniać.
Komfort
4,0
Widoczność
Duży słupek A. reszta ok. Kamery 360 robią robotę:-)
5,0
Ergonomia
Wszystko mam pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie OK.
3,0
Wyciszenie
Tu Mazda nigdy nie była genialna.I dalej nie jest. Jest OK ale premium to nie jest na maksa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty są przewidywalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
TU cena jest śmiesznie mała. 180k za full wersję.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zakładam że będzie ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
[l/100km]