Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Tomasz, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Samochód rewelacyjny, oczywiście to ocena subiektywna. "Skrojony" pode mnie
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
5,0
Skrzynia biegów
wygodny i niezawodny automat
5,0
Układ jezdny
Idealny
3,0
Karoseria
Profilaktycznie przód zabezpieczony folią, wiadomo jaki lakier mają Mazdy
Komfort
5,0
Widoczność
prawidłowa
5,0
Ergonomia
zaskakująco dobra. Kilka detali sprytnie przemyślanych przez inżynierów Mazdy i ułatwiających jazdę samochodem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
trochę się obawiałem, zupełnie niepotrzebnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 23

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting