Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Pablo, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 2.0 skyactive wystarczy do tego auta.
5,0
Całokształt
Komfort w wydaniu premium
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie zmienia biegi. Power button w podłodze pozwala na natychmiastowe wejście na wysoki obroty.
5,0
Układ jezdny
Miękko ale pewnie.
5,0
Karoseria
Ok
Komfort
4,0
Widoczność
Lewy przedni słupek ogranicza widoczność na zakrętach.
5,0
Ergonomia
Mazda zostawiła sporo analogowych pokręteł co jest na plus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzennie dla rodziny 2+2
5,0
Wyciszenie
Super cicho w aucie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali: w korkach 12l/100km. Autostrada przy prędkości 140 km 10l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Do zaakceptowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Mazda CX-5 II

Liczba wpisów: 23

Mazda CX-5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Mazda CX-5 II SUV Facelifting