Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 II SUV Facelifting

Jerzy Rąbalski, ponad rok temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW od 2021 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Cały samochód jest pozytywnym zaskoczeniem dla użytkownika. Styl, elegancja, jakość wykończenia. Mazda... TAK TRZYMAĆ
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Usterka sygnalizowana przez aplikację My Mazda
5,0
Całokształt
Jazda Mazdą CX 5 jest bardzo przyjemna i komfortowa.
Wrażenia
5,0
Silnik
Działająca bez zarzutu jednostka napędowa o dużej elastyczności i wysokiej kulturze pracy. Cichy rozruch silnika, zwłaszcza podczas włączonej funkcji I-stop.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działająca bez zarzutu. Cicha zmiana biegów. Bardzo przyjemna praca skrzyni biegów w trybie manualnym.
5,0
Układ jezdny
W mojej ocenie doskonała resorowanie. Płynne pokonywanie przeszkód i łagodne traktowanie nierówności w nawierzchni drogi.
5,0
Karoseria
Nadwozie w sposób magnetyczny wręcz przyciąga wzrok i wzbudza zainteresowanie wyglądem karoserii. To był jeden z głównych powodów decyzji o zakupie tego auta. Zabezpieczenie karoserii powłoką ceramiczną eksponuje atrakcyjność lakieru.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w aucie nie budzi większych zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Rozmieszczenie wszystkich przycisków, pokręteł sterujących jest bardzo ergonomiczne, powoduje automatyzm w obsłudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie dają poczucie komfortu wnętrza bez względu na warunki panujące na zewnątrz auta. Dobrze działająca klimatyzacja przyjemnie schładza wnętrze w czasie upałów. W chłodne dni ogrzewanie daje poczucie komfortu cieplnego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrze auta jest bardzo wygodne i obszerne. Jestem wysoką osobą i zajmowanie miejsca za kierownicą jest bardzo łatwe i wygodne. Osoba siedząca za mną wciąż dysponuje sporym miejscem na nogi.
5,0
Wyciszenie
Co zaskoczyło już podczas jazdy demonstracyjnej, to cisza w kabinie. Ta cisza pozwala na swobodną rozmowę z pasażerami nawet podczas dynamicznej jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dotychczasowe użytkowanie samochodu ogranicza się jedynie do ponoszenia kosztów zakupu paliwa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kupiony w ciekawej promocji koncernu Mazda. Zamówiony w roku 2021 z gwarancją ceny w roku 2022. Z perspektywy czasu można było zakupić wyższą wersję wyposażenia. Ale co tam... W tej chwili takich aut w takiej cenie już nie ma!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynym drobiazgiem, który irytuje użytkownika, to komunikat z centrum wiadomości w aplikacji MyMazda o treści "usterka wewnętrznej sieci komunikacyjnej pojazdu". Zgłoszone do Serwisu Mazdy i mimo próby usunięcia, komunikat wciąż się pojawia po opuszczeniu i zamknięciu pojazdu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda CX-5 II SUV Facelifting