Szukaj

Lista ocen Mazda CX-5 II SUV Facelifting (61) - Silnik

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Johny
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Auto odebrane 31 lipca tego roku. Po zrobieniu 2400 km stwierdziłem iż czas na wymianę oleju po tak zwanym dotarciu. Olej wymieniłem w ASO i po wyjeździe zaczęła się jazda. Silnik zaczął chodzić nieco szorstko a po przyjeździe do domu usłyszałem stuki w silniku. Umówiłem się w ASO na diagnozę i okazało się że uszkodzenia doznał sworzeń tłokowy na czwartym cylindrze bądź też panewki. Jednakże w mailu od ASO otrzymałem informację że jest to...
5,0
~Empe
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
2.0 wolnossący i 165 KM nie zwiastuje nadmiernych szaleństw. Jednak wbrew pozorom jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Nie mam w sobie żyłki rajdowca, ale lubię wdusić od czasu do czasu pedał gazu. Zapewniam, że po redukcji i mocnym depnięciu ta buda idzie do przodu i potrafi dać frajdę. Niestety w automacie w trakcie jazy próbnej nie byłem w stanie tego osiągnąć. Silnik jest cichy i ekonomiczny. Jak wiozłem pierwszy raz współpracowników do...
1,0
~Miro
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Kupiłem druga Mazdę Cx5 z 2023r. Od maja 2024 kiedy odebrałem samochód przejechałem około 4000km. Latem coś zaczeło klekotac w silniku pojechałem do ASO i powiedzieli ze tak ma być. Nie dawało mi to spokoju i na początku września 2024r zostawiłem auto w serwisie, po diagnostyce okazało się, że walki rozrządu i dzwigienki do wymiany. Oczywiście nie wszystkie części były dostępne, muszą sprowadzać z Japonii. Czekam już 2,5 miesiąca na części....
5,0
~Robert
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Po latach silników z turbo, głównie diesli przesiadka na silnik wolnossący może przy pierwszym spotkaniu zdziwić ale po jakimś czasie człowiek się przestawia na inną kulturę i tryb pracy takiego napędu. Wersja 2,5l chodzi naprawdę bardzo dobrze, może nie wbija w fotel przy każdej prędkości ale jak chcesz pojeździć bardziej dynamicznie to poporstu trzeba zbić dwa biegi w dół i od 4tys obrotów zaczyna się zabawa - taki urok silników wolnossących...
4,0
~Kamil
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Więcej Nm byłoby zbawienne, ale to nie jest tak że to muł. Przed zakupem naczytałem się opinii że to „w ogóle nie jedzie”, ale wybrałem się na jazdę testową i szybko obaliłem ten mit. Może to kwestia poprawek po liftingu, nie mam w ogóle porównania ze starszymi egzemplarzami. Jedzie bardzo kulturalnie, liniowo przyspiesza, dobrze brzmi i nie pali dość dużo. W okolicach 3-4 tys. obrotów jest całkiem żwawy.
4,0
~Jacek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
Silnik wolnossący 190-parę koni, miękka hybryda. Do masy auta jest wystarczający także na autostradę, ale trzeba pamiętać przy wyprzedzaniu, żeby go wkręcić na wyższe obroty. Brzmi nieźle jak na 4 cylindry i jest niezawodny. Obawiałem się miękkiej hybrydy, ale na razie wad nie dostrzegam, a jest zaleta w postaci łatwiejszego rozruchu przy mrozach.
5,0
~Tomek
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.5 SKYACTIV-G 194KM 143kW
2,5l, 193KM i mniejszy być nie może, nawet dobra kultura pracy, ze skrzynią automatyczną i ustawieniu standard nie poci się praktycznie nigdy, na sport obroty trochę bardziej wskakują wyzej ale ogólnie pracuje... spokojnie, bez spinania się, nawet w standard jak przyciśniemy mocno gaz to nie ma dochodzimy do czerwonego pola.
4,0
~Marcin
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Bezawaryjny ale i bez duszy. Naprawdę wystarczający do normalnego codziennego użytkowania ale choć trochę więcej dynamiki by się przydało. Bardzo oszczędny - bez sensu pchać się w hybrydy. Najlepiej jakby miał turbo. Ale fakt, to dobra inwestycja na kolejne lata.
5,0
~dant
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Zero problemów, dobrze wyciszony. Jadąc wieczorem po mieście odcinek około 10km bez korków spalanie na poziomie 6,5l/100km. Dla mnie 165KM wystarcza. Obecnie przy dużej sieci dróg ekspresowych i autostrad moc silnika nie ma tak dużego znaczenia jak kiedyś.
Dziennik kosztów dla Mazda CX-5 II SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tomasz
Mazda CX-5 II
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nie jest demonem przyśpieszenia, ale byłem tego świadomy przed zakupem. Zacząłem ponownie odczuwać radość z bezpiecznej i spokojnej jazdy. Lepiej wyjechać 15 wcześniej i dotrzeć bezpiecznie na miejsce bez zbędnego stresu
Mazda CX-5 II SUV Facelifting