Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (75) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 88 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~ArtL
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
wygodna, krótka - czasem ( rzadko ) pojawia się problem z oporem przy wrzucaniu jedynki przy działającym i-stopie, wtedy trzeba dać na dwójkę i dopiero jedynka, żeby nie szarpać skrzyni. To pewnie wynika ze specyfiki rozwiązania Mazdy, to chyba jedyne rozwiązanie na rynku ( podobno jeszcze u mercedesa to jest), że zapłon przy i-stopie nie następuje z rozrusznika, tylko z samozapłonu, także autem nie szarpie, a start jest praktycznie...
3,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wszyscy Chwalą, że tak wspaniale wybiera się biegi. Nie, jest mocno przeciętnie. Nie ma możliwości by jednostajnym ruchem zmienić bieg z 2 na 3, wówczas trafia się pośrodku. Wybierak w małym Rio z 2018 r. pracuje bardziej precyzyjnie, chociaż Ceed z 2021 ma podobnie. Wg mnie producenci cofają się w tym zakresie. Porównując z VAGami z przełomu tysiąclecia, japońscy producenci cofnęli się. Szkoda. Co do przełożeń - plusem jest bardzo długa 2...
4,0
~Grzegorz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Skrzynia płynnie zmienia biegi . Bardzo komfortowa do powolnego manewrowania w garażu. Niewiele osób zwraca na to uwaga ale jestvti istotną różnicą automatów z hydrokinetycznym sprzęgłem w porównaniu z DSG, w których przy ruchu w korku lub manewrowaniu ciągle jest wyczuwalne poślizg na sprzęgłach. Skrzynia ma pewną cechę, że „‚nie ufa silnikowi” i czasem za wcześnie redukuje np by wrócić do prędkości np 120 na ustawionej tempomacie gdy...
5,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Niektórzy narzekają na rzekomą ospałość tej skrzyni. Ja nie mam takich spostrzeżeń. Działa sprawnie i całkiem komfortowo. Trzeba mieć na uwadze, że to tradycyjna (choć zmodyfikowana) skrzynia hydrokinetyczna, zatem np. zmianę biegów czuć, choć nieznacznie. Trzeba trochę doświadczenia, żeby operować nią w optymalny sposób (kwestia umiejętnego operowania pedałem gazu), ale ogółem naprawdę nie mogę o te skrzyni powiedzieć złego słowa.
3,0
~Michał Kwiatkowski
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Tutaj dobre 3 dwujka nieco się haczy jedynki co któryś zaś nie można wrzucić jadąc od zera, stary kierowca wie co zrobić dwa róży sprzęgło lub z 3 na jedynkę, Mazda wie o tym i mówi że tak czasem jest , Szkoda że na YouTube nikt testując mazde o tym nie mówi
5,0
~Michał
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Słyszałem komentarze, że działa z lekkim opóźnieniem, szczególnie przy wykonywaniu manewrów wyprzedzania - fakt, czuję lekkie opóźnienie - nie przeszkadza mi to i myślę, że to kwestia nauczenia się auta i przyzwyczajenia.
4,0
~Mateusz Derek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Inżynierowie chyba mało czasu poświęcili na działanie skrzyni, przy nagłym przyspieszeniu redukuje biegi do bardzo niskich przez co silnik wyje strasznie, Ale jak się bujnie to już zmienia biegi ładnie.
5,0
~Mike
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Skrzynia automatyczna, hydrauliczna. Czytałem opinie, że jest mało dynamiczna. Faktycznie, trzeba jej dać chwilę na reakcję, ale jak dla mnie to nie stanowi najmniejszego problemu.
4,0
~Mariusz M.
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
manual, bardzo chwalona przez dziennikarzy co przyczyniło się do wyboru ale w praktyce ocena "tylko" 4+, u mnie czasami haczy jedynka (może to wina egzemplarza)
5,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Manuala skrzynia biegów w wydaniu Mazdy jest bardzo dobra. Drążek jest krótki, przełożenia mają mały skok i jednocześnie przyjemny opór. Całość chodzi bardzo precyzyjnie.
Mazda CX-30