Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (53) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 89 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Filip B
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Od strony obsługi serwisowej jestem po pierwszej zmianie oleju na 3000km która wyszła mnie w ASO Voyager Poznań dokładnie tyle co w zwykłym warsztacie. Polecam oczywiście ASO. Zobaczymy jak wyjdzie pierwszy przegląd. Od strony spalania w cyklu mieszanym 8,5L, Autostrada 8L, Droga krajowa nawet poniżej 6L.
5,0
~Aleksander Kalisz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Samochód ma 6 miesięcy, 9000 km, więc mogę napisać o zużyciu paliwa. Na początku, zanim przyzwyczaiłem się do specyfiki zużywał więcej paliwa. Obecnie na trasach lokalnych 60%/miejskich 40% prawie bez bagażu 2 osoby - średnio 6,1 - jazda z prędkościami dopuszczalnymi + do 15 km/h
5,0
~Aleksander Kalisz
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Samochód ma 6 miesięcy, 9000 km, więc mogę napisać o zużyciu paliwa. Na początku, zanim przyzwyczaiłem się do specyfiki zużywał więcej paliwa. Obecnie na trasach lokalnych 60%/miejskich 40% prawie bez bagażu 2 osoby - średnio 6,1 - jazda z prędkościami dopuszczalnymi + do 15 km/h
5,0
~Wysocki
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Cieszę się jazdą, jeżdżę dużo w dłuższe trasy i koszt przejazdu, pomimo ceny paliwa, nie jest wyższy niż koszt eksploatacji wcześniej posiadanych samochodów (Peugeot, Mitsubishi).
5,0
~Wojlag
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
przy cenach paliwa trudno mówić o niskich kosztach, ale notowane spalanie pozwala na trzymanie kosztów w ryzach. Nie mam jeże danych dot. kosztów przeglądu.
5,0
~Spike
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jak większość aut jednak w porównaniu do innych które uważają się tylko teoretycznie za bardziej luksusowe to koszty są akceptowane
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Tutaj jeszcze za wcześnie, żebym się miał wypowiadać, gdyż kosztów przeglądu i napraw jeszcze nie miałem okazji ponieść.
4,0
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Rzeczywiste spalanie benzyny wyższe typu o jedną czwartą niż deklarowane. Poza tym trudno ocenić ze względu na mały przebieg.
4,0
~Katarzyna Krawczuk
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
spalanie przy dużych szybkościach zdecydowanie większe, ale przy ekonomicznej i zachowawczej jeździe nawet w mieście 5,9-6,3
5,0
~Artur
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Spalanie od 5 l przy ultra spokojnej jeździe poza terenem zabudowanym do 8,5 l do jazdy dynamicznej, czy wręcz agresywnej.
Mazda CX-30