Szukaj

Lista ocen Mazda CX-30 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW od 2020 (50) - Ergonomia

Na liście zabraknie 92 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciej
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Irytujące sygnały o przekroczeniu prędkości i zmęczeniu kierowcy, które często źle działają i nie można ich wyciszyć na stałe. Wystarczy np. przekroczyć prędkość o 1 km przy zjeździe z górki na ustawiony tempomacie żeby uruchomić potrójne sygnału dźwiękowe. Wygodne elektrycznie sterowane przednie fotele z wyjątkiem stosunkowo krótkiego podparcia ud i śliskiej sztucznej skóry. Wybrałbym materiałowe obicie foteli, ale niestety wchodziły w...
4,0
~lognith
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Fantastyczna pozycja za kierownicą. Wraz z układem jezdnym - główny czynnik determinujący niesamowitą przyjemność prowadzenia tego samochodu. Ekran multimediów nie jest dotykowy, co w dzisiejszych czasach może dziwić, ale to okazuje się kolejnym świetnym posunięciem konstruktorów Mazdy. Sterowanie przyciskami i pokrętłem na tunelu środkowym jest szalenie wygodne, o niebo wygodniejsze, niż gmeranie paluchami po ekranie. Dodatkowo zapewnia...
4,0
~Marcin
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Brak regulacji elektrycznej i regulacji odc. lędźwiowego Reszta super - bardzo podoba mi się, że siedzi się stosunkowo nisko i linia drzwi kończy się dość wysoko, dzięki temu mam wrażenie "otulenia" przez samochód i poczucia bezpieczeństwa podczas jazdy Genialną rzeczą jest także obsługa komputera pokrętłem. Jest to bardzo dobrze dopracowane, ekran nie jest "wypalcowany", nie ma konieczności sięgania do niego i nie ma problemów z...
5,0
~IjonTichy
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Jak się do tego przyzwyczaić, brak dotykowego ekranu wydaje się słusznym rozwiązaniem. Obsługa z czy bez Android Auto jest prosta i intuicyjna. Przyciski rozmieszczone tam, gdzie trzeba. Nawet jak ktoś nie jeździł wcześniej Mazdą, szybko to zaakceptuje. Duży plus za wyświetlacz Head Up. Jedyne zastrzeżenie to fabryczna nawigacja głosowa, która mówi nam np. "Skręć Wulica Ha Dąbrowskie Go". I to jeszcze sepleniącym głosem. Przy następnej...
4,0
~Emilia
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Wnętrze samochodu jest klasycznie-nowoczesne. Nie ma tutaj tanich palcujących się paneli dotykowych jak u konkurencji. Najważniejsze i często używane funkcję mają swoje fizyczne przyciski. Wielofunkcyjne pokrętło HMI wymaga przyzwyczajenia. Minusem jest piano black, które rysuje się od samego patrzenia. Czujniki parkowania reagują z wyraźnym opóźnieniem. Przy szybszym parkowaniu nie można na nich polegać.
5,0
~ArtL
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
wszystko pod ręką - tak to można określić, fotele przednie dobrze wyprofilowane, dłuższa podróż nie męczy, regulacja fotela kierowcy co prawda, bez odcinka lędźwiowego, ale chyba przy standardowej budowie ciała, można ustawić fotel wygodnie ( jest regulacja tzw. "kołyski"), tylna kanapa dla osób powyżej 1,8 będzie trochę ciasnawa raczej.
4,0
~Wojlag
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
nie mam zarzutów, Przy czym jest parę mankamentów: 1. do przycisk do ogrzewania kierownicy jest niewygodnie usadowiony pod pokrętłem klimatyzacji, przez co z kąta patrzenia kierowcy jest nieco zakryty. 2.Sterowanie głosowe wymaga czasem powtórzenia. 3. w bagażniku bark haczyków i gniazda 12 V. 4.z tyłu przydałby się port USB
4,0
~Mike
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Ogólnie wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Jedyne zastrzeżenia dotyczą ulokowania mocowań na kubki - wolałbym, żeby były bliżej foteli niż przy samym kokpicie. Brakuje też podręcznych kieszonek, np. na monety albo pilot do garażu, itp.
5,0
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Według mnie, ergonomia to kwestia przyzwyczajenia. Jak ktoś przesiadł się z innej marki, to ergonomia jest na początku do kitu, ale wraz z czasem ergonomia sama się "poprawia" a obecnie jest już na etapie perfekcyjnym.
5,0
~Jacek
Mazda CX-30
Crossover 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Według mnie, ergonomia to kwestia przyzwyczajenia. Jak ktoś przesiadł się z innej marki, to ergonomia jest na początku do kitu, ale wraz z czasem ergonomia sama się "poprawia" a obecnie jest już na etapie perfekcyjnym.
Mazda CX-30